Koolitust on keeruline osta

18. mai 1998, 00:00

Eesti turul on palju koolitusfirmasid ning ühe või teise kasuks otsustamine on firmade personali- või koolitusjuhtide jaoks keeruline.

Peamiste valikukriteeriumidena tuuakse välja koolitusfirma nimi, konsultandi tuntus, toote pealkiri ja hind. Pidades silmas, et koolitus on teenus, teeb see valiku koolitusjuhtide jaoks veelgi keerulisemaks, kuna:

  • ostjad tajuvad teenuseid vähem püsivana kui tooteid;
  • iga teenuse ostmine on seotud suure riskiga;
  • teenuse ostmine on vähem nauditav kui asjade ostmine (konsultandil/koolitajal ei saa lihtsalt nuppudele vajutada).
  • Teenuse ostmisel tehakse üldiselt vähem hinnavõrdlusi ning kliendid on vähem mõjutatud reklaamist ja rohkem sõprade-tuttavate soovitustest.

    Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
    28. November 2011, 18:31
    Otsi:

    Ava täpsem otsing