Neljapäev 8. detsember 2016

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

Millele pöörata tähelepanu enne jaama ostmist

04. juuni 1998, 00:00

Tuleb muretseda esimene või uuem telefonikeskjaam -- sellise olukorra ees seisab kevadeti järjest rohkem firmasid. Sügisest peaks senise sidesüsteemi (või süsteemituse) viima uuele tasemele.

Esimene info saadakse Eesti tavade kohaselt tuttavatelt -- kes mida kasutab, kas on rahul. Väga hea info, kuigi mitte alati objektiivne lõplike järelduste tegemiseks.

Telefonijaam tuleb osta firmast, millel on selles valdkonnas saavutusi ja kogemust. Uurige, millise firma jaamu ja kui kaua on müüja pakkunud. Reeglina ei müü professionaalid eri tootjate jaamu. Võib küsida, kuhu ja kellele selliseid jaamu Eestis ja konkreetsemas piirkonnas on müüdud. Asjalikud firmad seda infot ei varja.

Küsige jaama arenguperspektiivi, garantii pikkust, paigaldust ja soovi korral hoolduslepingu sõlmimise võimalikkust, mis kohustaks tulevikus kerkivate murede puhul müügifirmat teist ka välja tegema. Nii mõnedki firmad kaotavad kahjuks pärast müügitehingut kliendi vastu huvi.

Sidepeetused (olenemata tekkimise iseloomust ) peaksid olema likvideeritavad 48 tunni jooksul. Kui firma seda pakub, on tulevik turvaline.

Leidnud sellise firma -- minge kohale. Silmast silma suhtlemine ja mure kurtmine viib tihti kiiremale reageerimisele ja edasisele soojemale suhtlemisele. Kaasa aga võtke mõned pidepunktid müügimehele, et tal oleks võimalik kiirelt aimu saada teie firma vajadustest.

Selgitage, mitu inimest firmas istub laudade taga ja vajab ühe töövahendina telefoni ja kui palju on passiivseid töökohti (faksid, modemid). Kas lähiajal on oodata selle numbri suurenemist? Kui jah, siis mil määral? Kui palju teil linnaliine juba on ja kui palju arvate neid juurde vajavat? Kui paljudel inimestel võiks olla juhtmeta telefon? Laske müüjal ennast üle külvata telefonijaama eri võimaluste pakkumisega. Saate palju uut ja põnevat infot, mida enne ei osanud küsidagi, kuid mida võiks rakendada.

Sellised «üllatused» on kõnearvestus, juhtmeta süsteemitelefon, laia kasutamisvõimalusega kõnesalvestus, odavama kõnekanali võimalus.

Küsige selgitusi Eesti Telefoni sidestandardite kohta: mida tähendab analoog- ja digitaalnumber, ISDN, 30B+D standard ja S0-standard. Kuidas see kõik aitab teie ettevõttel raha kokku hoida? Kas sama firma saab teid aidata ka tulevikus teiste sideprobleemide lahendamisel, näiteks mobiiltelefonide ja lauatelefonide muretsemisel?

Nii saate kiire ja üpris selge pildi turul pakutavast. Jääb üle vaadata korraks rahakotti ja tulevikku -- ning ühe müüjaga käed lüüa!

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
06. December 2011, 19:34
Otsi:

Ava täpsem otsing