Artikkel
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Jalgpalli MM kui äri-show

    Firmade tohutus huvis ei ole midagi imeks panna, sest kõik mängud kantakse televisioonis üle ja vaatajate arvuks prognoositakse 195 riigis 37 miljardit.
    45 sponsorfirmat on jaotatud nelja kategooriasse. Esimesse kuuluvad rahvusvahelise jalgpalliföderatsiooni 12 ametlikku sponsorit, kelle seas on Adidas, Coca-Cola, Fuji, McDonald's ja Philips.
    Kõik nad maksavad 150--200 miljonit franki, mille vastu nad saavad muu hulgas suure hulga pileteid ja õiguse kõigile 64 mat?ile kaks reklaamkuulutust välja panna.
    MMi Prantsuse korralduskomiteel on kaheksa ametlikku sponsorit, nende seas France Télécom ja Hewlett-Packard. Nemad maksavad igaüks ca 80 miljonit franki ja saavad vastu pileteid ning võimaluse paigutada oma reklaamsilt staadionidele jalgpalliväravate taha.
    Üheksa sponsorit, nagu Air France ja Michelin, on ametlike teenuste pakkujad. Nende sponsorsummaks on 12--15 miljonit franki, mis ei anna neile aga õigust oma reklaamplakatit staadionile välja panna.
    16 firmat, kelle seas hotellikontsern Accor ja Yves Saint Laurent, on maksnud umbes 5 miljonit franki ja nendel on õigus pakkuda võistluste ajal oma teenuseid.
    Peale nende on veel umbes 200 firmat, kellest 80% on Prantsuse ettevõtted, maksnud õiguse eest kasutada MMi ametlikku logo oma toodete turustamisel. Asjatundjate arvates ei aita logo neil eriti müüki suurendada, küll aga parandab see firma imagot.
    Jalgpalli MM kujuneb ühtlasi kahevõitluseks maailma kahe suurima sporditarvete firma -- Adidase ja Nike'i vahel, sest osa võistkondi kannab ühe firma, osa teise firma särki.
    Nii mängivad Prantsusmaa, Argentina, Horvaatia, Norra, Jugoslaavia, Rumeenia, Hispaania ja Saksamaa meeskond Adidase särkides ning Brasiilia, Itaalia, Holland, Nigeeria, Lõuna-Korea ja USA meeskond Nike'i särkides.
    Kindlasti loodavad mõlemad firmad, et nad on vastamisi ka finaalis, mida prognooside kohaselt jälgib telerist 1,7 miljardit inimest. DI-ÄP
  • Hetkel kuum
Raivo Hein: sotsid valetavad alati, aga jõudu neile Tallinnas! Vene- ja Savisaare-aegsetel lahendustel olgu lõpp
Kuulates linnaelanike, ettevõtjate ja asjatundjate häält, on nüüd võimalik kujundada Tallinnast kaasaegsem ja elamisväärsem linn võrreldes senise bütsantslikkusega, kirjutab ettevõtja ja investor Raivo Hein vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Kuulates linnaelanike, ettevõtjate ja asjatundjate häält, on nüüd võimalik kujundada Tallinnast kaasaegsem ja elamisväärsem linn võrreldes senise bütsantslikkusega, kirjutab ettevõtja ja investor Raivo Hein vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Balti aktsiad jätkasid tõusulainel
Neljapäeval sai sel nädalal alanud Balti aktsiate tõus jätku, kui Balti koondindeks Baltic Benchmark kerkis 0,36%.
Neljapäeval sai sel nädalal alanud Balti aktsiate tõus jätku, kui Balti koondindeks Baltic Benchmark kerkis 0,36%.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Teabevara on nagu ülikool
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Swedbank kaotas kasumit vähem kui SEB
Eesti kahe suurema panga tulemusi vaadates on näha, et Swedbanki kasum kahanes esimeses kvartalis vähem kui SEB-l.
Eesti kahe suurema panga tulemusi vaadates on näha, et Swedbanki kasum kahanes esimeses kvartalis vähem kui SEB-l.
Bolti lobi ei läinud Euroopas läbi, uus direktiiv sai rohelise tule
Euroopa Parlament andis lõpliku heakskiidu uutele reeglitele, mis parandavad platvormide heaks töötavate inimeste töötingimusi.
Euroopa Parlament andis lõpliku heakskiidu uutele reeglitele, mis parandavad platvormide heaks töötavate inimeste töötingimusi.