Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Statoil püüab kinnistada püsikliente
Eesti Statoili klienditeeninduse juht Marju Tamm ütles, et Statoil Extra kliendikaarti plaanitakse Balti riikides aasta lõpuks välja anda 60 000 tükki, neist Eestis 17 000. Praegu on Statoili 22 000 kliendikaardi omanikust eraisikuid 5200.
Eesti Statoili turundusjuht Maarika Liivamägi sõnas, et Statoili uue kaardi omanikena näeb kütusefirma peale automaatselt uude süsteemi liituvate deebetkaartide omanike ka praeguseid püsikliente, kes kaardisüsteemi seni kasutanud ei ole.
Uusi deebetkaarte Statoil rohkem välja anda ei kavatse.
«See on mõeldud laiemale rühmale kui praegune kliendikaart, ka neile, kes maksavad praegu ainult sularahas või pangakaardiga,» tutvustas Liivamägi uut kliendikaarti.
Statoil Extra on oma olemuselt allahindlussüsteem, mis põhineb punktide kogumisel kaupade või teenuste ostmise eest Statoili teenindusjaamades, selgitas Liivamägi.
«Kui nõutav punktisumma on täis, saab klient tagasi sularaha,» rääkis Liivamägi. Näiteks 50 000 punkti annab 50 krooni, lisas ta.
Maarika Liivamägi toonitas, et tegemist on ainult sooduskaardiga, mitte maksevahendiga, mistõttu puudub vajadus kaardile sissemakseid teha.
Ta ütles, et võrreldes deebetkaardiga hakkab klient oluliselt rohkem soodustusi saama, sest punktisüsteem teenindusjaamas laieneb lisaks bensiinile ka kõigile teenustele ja ostetud kaupadele.
Neste Eesti ASi jaemüügijuht Heiki Vuorinen ütles, et punktide kogumise süsteem on klientide kinnistamisel kütusefirma külge viimasel ajal väga populaarne ja efektiivne. Ta ütles, et Statoili kampaania võib õnnestuda ning nende plaan koguda 17 000 klienti on täiesti reaalne.
Vuorinen uskus samas, et konkurentide kliente Statoili kliendikaart ära meelitama ei hakka. «Sellist tüüpi kaarte on mujalgi ja ma ei ütleks, et meile sellest nüüd midagi muutuma hakkab, et Statoil deebetkaardilt uuele süsteemile üle läks,» lausus Vuorinen.
Neste kliendikaart tagab igalt ostetud bensiiniliitrilt viis senti allahindlust, seda kasutab veidi alla poole kõigist Neste klientidest.