Neljapäev 8. detsember 2016

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

Kuidas on ettevõttes paika pandud reklaamistrateegia?

15. juuni 1998, 00:00

Reeglina teeme reklaamikampaania iga uue toote turuletoomisel, alati leiame kohta samuti imid?ikampaaniateks.

Reklaamistrateegia on esialgu paika pandud kuni järgmise aasta lõpuni. Seal on kirjas, mida me taotleme, kellele reklaamid suuname jne.

Strateegiast lähtuvalt töötame välja taktikalised reklaamikavad, reeglina planeerime oma tegevust nelja kuu kaupa. Nendes kavades kirjeldame, mida me tahame selle aja jooksul saavutada ja mitu kampaaniat me perioodi jooksul korraldame. Kolmanda astmena paneme paika operatiivreklaami tasandi.

Reklaamikampaaniatega ei tohi üle pingutada, kindlasti ei või kampaaniaid olla ühes kuus rohkem kui üks.

Iga aasta lõpus teeme kokkuvõtte sellest, kuidas reklaamikampaaniad õnnestusid ning paneme paika järgmise aasta strateegia.

Meie ettevõttes on välja töötatud kogu aasta reklaamikontseptsioon, mis haarab kõik peamised reklaamiliigid.

Kavandamisel jälgime seda, et reklaam oleks innovaatiline, kuid ei läheks ka turu üldisest arengust kaugele ette.

Tänavu oleme turul täiesti uue kontseptsiooniga.

Seekord püüame olla kogu aasta nähtavad, kampaaniaid korraldame peaaegu iga kuu.

Kontserni poolt vastutame reklaami eest nii Eestis, Lätis ja Leedus kui ka Ukrainas, Ukrainas pole reklaamiturg veel Baltimaade tasemele arenenud.

Reklaamistrateegia aluseks on kinnitatud kaubamärgi positsioneering -- kes on meie sihttarbijad, mida tahame oma toote kohta öelda ja kus me asetseme konkurentide suhtes.

Kampaaniaid oleme oma ettevõttes seni planeerinud aastakaupa.

Ajaline planeerimine sõltub paljuski turu sesoonsusest ja meediakanalite kaudu tarbijate kättesaadavusest. Näiteks suvel, kui piimatooteid tarbitakse vähem ja meediakanalite kaudu pole inimesed kättesaadavad, me tavaliselt reklaami ei tee.

Samuti teeme vähem reklaami jõulude ajal, kui reklaamitakse palju teisi kaupu, mis on konkreetselt jõuludele suunatud.

Reklaamimaht läheb siis nii suureks, et sealt on väga raske välja paista.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
06. December 2011, 19:34
Otsi:

Ava täpsem otsing