Konkurentide jälgimine on lihtne

20. juuli 1998, 00:00

Info kogumine konkurentide tegevuse koh-ta võib olla odav. Ühe küllaltki adekvaatse metoodika nimetus on Competitor Filing ja see tähendab maakeeles igasuguse informatsiooni kogumist oma konkurentide või teiste huvipakkuvate firmade kohta. Mõningad näited: meediareklaami jälgimine annab suurusjärgu ressurssidest, mida konkurent kulutab endast teavitamisele. Samuti saab sellest teada konkurendi soovsihtrühma ja positsioneerimisstrateegia.

Otseturundussaadetistest ja kataloogidest saab küllaltki põhjaliku ülevaate konkurendi toote- ja hinnapoliitikast. Personaliotsingu kulutused annavad märku konkurendi tegevuse laienemisest, aga võivad ka olla signaaliks konkurendi organisatsioonis peituvatest probleemidest. Infot süstemaatiliselt kogudes võib märgata konkurendi tegevuse trendi ja analüüsida stabiilsust.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

Vaata kogu kava
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
06. December 2011, 19:34
Otsi:

Ava täpsem otsing