Konkurentide jälgimine on lihtne

20. juuli 1998, 00:00

Info kogumine konkurentide tegevuse koh-ta võib olla odav. Ühe küllaltki adekvaatse metoodika nimetus on Competitor Filing ja see tähendab maakeeles igasuguse informatsiooni kogumist oma konkurentide või teiste huvipakkuvate firmade kohta. Mõningad näited: meediareklaami jälgimine annab suurusjärgu ressurssidest, mida konkurent kulutab endast teavitamisele. Samuti saab sellest teada konkurendi soovsihtrühma ja positsioneerimisstrateegia.

Otseturundussaadetistest ja kataloogidest saab küllaltki põhjaliku ülevaate konkurendi toote- ja hinnapoliitikast. Personaliotsingu kulutused annavad märku konkurendi tegevuse laienemisest, aga võivad ka olla signaaliks konkurendi organisatsioonis peituvatest probleemidest. Infot süstemaatiliselt kogudes võib märgata konkurendi tegevuse trendi ja analüüsida stabiilsust.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
06. December 2011, 19:34
Otsi:

Ava täpsem otsing