Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Kuidas teha tuntuks oma ettevõtte kaubamärk?

    Kõikide meie toodete peal on ettevõtte logo. Kaubamärgi tutvustamiseks kasutame ka firma autosid, mida meil on üle Eesti 40. Kõik müügimehed on firmariietuses, kus on peal meie logo.
    Meediakanalites reklaamime peamiselt konkreetset toodet, mitte ettevõtte kaubamärki üldiselt. Kaubamärki kasutame rohkem siis, kui me mingeid üritusi sponseerime. Sellisel juhul me üksikuid tooteid esile ei tõsta.
    Reklaamikampaaniad paneme igaks suveks paika eelneva aasta sügisel ja talvel. Siis määrame kindlaks, missugused tooted tulevad müüki ning kellele ja kuipalju me mingeid tooteid müüa kavatseme.
    Iga uue toote puhul määrame kõigepealt kindlaks sihtgrupi. Seejärel mõtleme välja korraliku sõnumi ja valime sobilikud meediakanalid, et sõnum jõuaks õige tarbija kätte. Sihtgrupi kindlaksmääramisel kasutame tavaliselt reklaamifirma abi.
    Kõigepealt peab olema ikkagi väga hea toode, teenus või kaup, mida firma oma (võimalikele) klientidele pakub. Firma nime valikul tuleb kaaluda nime sobivust kaubale (teenusele/tootele), arvestada, milliseid emotsioone see tarbijas tekitab jne.
    Ideaalis peaks kaup/teenus toetama firma kaubamärki ja (kujunevat) imagot ning vastupidi. Kui tegu on alles esmakordselt turule tuleva kaubamärgiga (uue tootega), siis tuleks juba varakult avaldada trükimeedias tutvustava sisuga kirjutisi, planeerida reklaamikampaaniaid.
    Nimetust Hansapank oli suhteliselt lihtne tarbijani viia, sest sõna seostus positiivse taustaga ajaloost (hansaliit, hansalinnad jne). Üldsuse informeerimiseks on oluline pidevalt välja saata teavet oma tööde ja tegemiste kohta.
    Positiivse imago ja tugeva kaubamärgi kinnistamisel on suur osa klienditeenindajatel ning kvaliteetsetel toodetel.
    Kaubamärgi tuntuks tegemisel peab ettevõte lähtuma sellest, kas ta alles kavatseb turule tulla või on firma juba mõnda aega turul tegutsenud.
    Kui tegemist on juba kogenud ettevõttega, siis räägib kaubamärgi eest kõigepealt majandustegevus (tooted/teenused) ja see, kuidas oma töö tulemust tarbijale pakutakse. Eesti Telefonile oli nime turuletoomine suhteliselt valutu, sest polnud tegemist konkurentsiolukorraga ja meie teenus oli kõigile vajalik
    Arvestades Eesti Telefonile peatselt saabuvat konkurentsiaega on loomulikult tähtis see, et meid teataks kui edukat ettevõtet. Tegeleme aktiivselt firma imago tutvustamise ja reklaamiprogrammiga. Oleme püüdnud üldsusele tutvustada Eesti Telefoni kui suhteliselt edukat firmat, kes Eesti elus ka natuke laiemalt kaasa räägib. Selle tegevuse hulka kuuluvad näiteks toetusprogrammid haridusele, meditsiinile, sotsiaalhooldele, kultuurile ja spordile.
  • Hetkel kuum
Suur analüüs: maailmamajanduse jõujoonte murrangus pole Euroopa seis kiita
Maailmamajanduses annavad tooni Hiina, India ja laiemalt globaalse lõuna tõus ning USA jätkuva olulisuse valguses paistab suurima kaotajana Euroopa, kirjutab majanduspublitsist Liis Laidre Äripäeva essees.
Maailmamajanduses annavad tooni Hiina, India ja laiemalt globaalse lõuna tõus ning USA jätkuva olulisuse valguses paistab suurima kaotajana Euroopa, kirjutab majanduspublitsist Liis Laidre Äripäeva essees.
Saunumi käive kasvas, kahjum kahanes
Saunum Group lõpetas mulluse majandusaasta suurema käibe ja väiksema kahjumiga kui varem.
Saunum Group lõpetas mulluse majandusaasta suurema käibe ja väiksema kahjumiga kui varem.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: viie milli eest vaba aega, palun! “Ükskõik kui pees vahepeal asjad on, kõik läheb mööda.“
Suure Mi toitlustusäri tänavuse hooaja kalender on koos, retseptid on koos, kaarik on stardi- ja mina laskevalmis, kirjutab Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Üllar „Myrakas“ Priks, kes seekordses postituses pajatab ajast, rahast ja elutööst.
Suure Mi toitlustusäri tänavuse hooaja kalender on koos, retseptid on koos, kaarik on stardi- ja mina laskevalmis, kirjutab Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Üllar „Myrakas“ Priks, kes seekordses postituses pajatab ajast, rahast ja elutööst.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Genka ettevõtlusest: valin vähem raha ja rohkem vabadust
Henry Kõrvitsa ehk artistinimega Genka sõnul pole raha tema jaoks kõige olulisem. Tähtsam on oma aeg ja võimalus seda meelepäraselt veeta.
Henry Kõrvitsa ehk artistinimega Genka sõnul pole raha tema jaoks kõige olulisem. Tähtsam on oma aeg ja võimalus seda meelepäraselt veeta.
Tippjuhi tee avalikust häbipostist töövõiduni: süda jättis löögi vahele
Jaanika Altraja: rohepöördes õnnestumiseks tuleb vähendada ebavõrdsust
Ühetaoline tulumaks ja madalad varamaksud mõjuvad tänapäeval dogmaatiliste jäänukitena, mis suurendavad ebavõrdsust ja pidurdavad rohepööret, kirjutab Jaanika Altraja arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis
Ühetaoline tulumaks ja madalad varamaksud mõjuvad tänapäeval dogmaatiliste jäänukitena, mis suurendavad ebavõrdsust ja pidurdavad rohepööret, kirjutab Jaanika Altraja arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis
Ameerika RAM – üks auto kõikideks sõitudeks
Igapäevaselt tööle, naisega ostlema, pojaga trenni, nädalavahetusel sõpradega erinevaid hobisid harrastama, sekka suvilaehitusega seotud sõidud – kõik need saab edukalt tehtud aasta pikapi tiitliga pärjatud suure ja jõulise RAMiga USCAR – Ameerika Autost.
Igapäevaselt tööle, naisega ostlema, pojaga trenni, nädalavahetusel sõpradega erinevaid hobisid harrastama, sekka suvilaehitusega seotud sõidud – kõik need saab edukalt tehtud aasta pikapi tiitliga pärjatud suure ja jõulise RAMiga USCAR – Ameerika Autost.
Suur reede raadios: Jüri Ratas Keskerakonna võimust pealinnas
Tallinnas on toimunud revolutsioon: üle kahe kümnendi püsinud Keskerakonna võim on otsas. Aga kas uus võimuliit leiab neljakesi ka ühisosa?
Tallinnas on toimunud revolutsioon: üle kahe kümnendi püsinud Keskerakonna võim on otsas. Aga kas uus võimuliit leiab neljakesi ka ühisosa?
Tartus baaripidamise lõpetanud firma jäi töötajatele võlgu
Tartu Supilinnas Mülä baari varem vedanud firma läks pankrotimenetlusse, mis võiks ettevõtte ühe omaniku sõnul tuua lahenduse ka maksmata jäänud palkadele.
Tartu Supilinnas Mülä baari varem vedanud firma läks pankrotimenetlusse, mis võiks ettevõtte ühe omaniku sõnul tuua lahenduse ka maksmata jäänud palkadele.