Esmaspäev 5. detsember 2016

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

Digipluss lihtsustab telefoni kasutamistDigipluss lihtsustab telefoni kasutamist

14. august 1998, 00:00

Eesti Telefon pakub klientidele telefoniga suhtlemist lihtsustavaid Digiplussi teenuseid.

Nende kasutamiseks peab klient olema digitaaljaama abonent ja omama toonvalimisega telefoni.

Tasuta võib kasutada ennetavat ümbersuunamist, ümbersuunamist, kui number ei vasta või on kinni, määratud numbri automaatset valimist võimaldavat «kuuma liini», väljuvate kõnede piirangut, vaheküsimisi, mitme inimesega korraga rääkimist ehk konverentssidet ja järgmisest kõnest märku andvat koputust.

Tasuline teenus on lühivalimine, mille kuumaksu suurus sõltub lühivalikusse pandud numbrite hulgast. Lühivalimisse saab panna kuni sada numbrit. Tasu võetakse ka kõne- ja faksiposti kasutamise eest.

Lühivalimise ja väljuvate kõnede piirangu liitumislepingut saab sõlmida vaid Eesti Telefoni teeninduskeskuses, kus antakse PIN-kood. Ülejäänud teenuste aktiveerimise saab tellida ka telefoni teel.

Digiplussi teenused võeti kasutusele pakkumaks klientidele rohkem võimalusi oma telefoni kasutamiseks. Digipluss teeb inimesed kergemini kättesaadavaks. See teenus on mõeldud nii era- kui äriklientidele. Ise kasutan peamiselt ennetavat ümbersuunamist, enamasti mobiilile. Klientide seas võiks rohkem kasutamist leida koputusteenus. Tulemas on juhitav numbrinäit lauatelefonidele ja ajutised suunatavad numbrid näiteks lehekuulutustes kasutamiseks, et mitte avaldada õiget kodu- või mobiilinumbrit.

Enamasti kasutan Digiplussi teenustest suunamist sekretärile või iseenda mobiilile, kui number on kinni. Meie firma keskjaam võimaldab kasutada ka kõnede noppimist, suunamist, kõnede ootelepanekut, mitme inimese samaaegset rääkimist ehk nn konverentskõnet. Firmasiseselt meil väljahelistamise piiranguid pole, töötaja saab suunata oma lauatelefoni mobiiltelefonile. Meie firma kollektiiv on selleks liiga väike, et piiranguid teha. Kuid üldiselt lähtume sellest, et sidekuludelt võimalikult palju säästa.

Meil on oma telefonikeskjaam, sestap saame paljusid Digiplussile sarnaseid toiminguid teha selle kaudu jaama piires. Olen kasutanud suunamist kas mobiilile või sekretärile, tagasihelistamisnuppu, lühivalimisi ja nn tumma nuppu, mis ei lase läbi ühtki kõnet. Samuti saab meie jaama piires mitu inimest korraga kõnelda. Kasutame ka väljahelistamispiiranguid. Mõned töötajad saavad rääkida ainult firma sees, teised ei saa helistada mobiilidele või võtta kaugekõnesid.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
06. December 2011, 19:34
Otsi:

Ava täpsem otsing