Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Eesti Kindlustus muudab oma strateegiat
Eesti Kindlustuse uus juhatus kavandab organisatsiooni ümberkujundamist, olulist kulude kärpimist ning klientidele laiemat tootevalikut ja teenuseid Hansapanga kaudu.
Praegusi majanduskeskkonna muutusi arvestades on kindlustusseltsil surve kulude kokkuhoiuks ning ekspansiivsete arenguplaanide peatamiseks, ütles Eesti Kindlustuse juhatuse esimees Mart Einpalu.
Kapitali tootlikkuse prognoos aastaks 2000 on Einpalu sõnul 10% ning preemiaid kogutakse 240 miljonit krooni. Eesti säästmisturg ulatub praegu umbes 10 miljardi kroonini.
Eesti Kindlustuse strateegiliste eesmärkide hulka kuulub müügi efektiivsuse tõstmine ning riskitehniliste tulemuste parandamine, rääkis Einpalu. Klientidele on oluline ka nüüdisajastatud tootevalik, näiteks pensionitoodete ja pikaajaliste varakindlustuslepingute näol.
Praegu sõlmib Eesti Kindlustus valdavalt üheaastaseid lepinguid. «Viimasele aitab kaasa seltsi koostöö kogu Hansapanga Grupiga, kus kliendil on võimalik avada pangakontosid ning nende kaudu kindlustusmakseid teha,» rääkis Einpalu.
Hansapanga Gruppi kuuluvate elukindlustusseltside osas on peamise muutusena kavas ühendada Hansapanga ja Eesti Elukindlustus, mille lõplikuks tähtajaks planeeritakse 1. jaanuar 1999. a.
Eesti Elukindlustus prognoosib 2000. aastaks preemiaid 175 miljoni krooni ulatuses.