Teisipäev 6. detsember 2016

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

Kuidas kasvatada brand 'i väärtust

12. oktoober 1998, 00:00

Brand'i ehk margitoote tarbijaväärtuses on võimalik eristada kvantitatiivseid parameetreid (tuntus, ostjate üldhulk, lojaalse tarbijaskonna suurus ja segmendid) ning kvalitatiivseid parameetreid (margitoote maineprofiil, maine dünaamika ja margitoote personaalsus).

Margitoote väärtuse suurendamiseks kasvatage talle võimalikult lai margilojaalne tarbijaskond, selleks omakorda:

  • tehke margitoode tuntuks;
  • leidke võimalus panna tarbijad uut toodet proovima (ilma proovimata ei tea tarbija, kui hea toode teil on), looge korduvostu eeldused;
  • tooge kommuniktasioonis esile oma toote/teenuse ratsionaalsed ning tarbija usalduse võites ka emotsionaalsed eelised;
  • kujundage margitootele lubadus, mis oleks potentsiaalsele tarbijaskonnale oluline;
  • pidage lubadusest kinni.
  • Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
    06. December 2011, 19:34
    Otsi:

    Ava täpsem otsing