Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kuidas kasvatada brand 'i väärtust
Brand'i ehk margitoote tarbijaväärtuses on võimalik eristada kvantitatiivseid parameetreid (tuntus, ostjate üldhulk, lojaalse tarbijaskonna suurus ja segmendid) ning kvalitatiivseid parameetreid (margitoote maineprofiil, maine dünaamika ja margitoote personaalsus).
Margitoote väärtuse suurendamiseks kasvatage talle võimalikult lai margilojaalne tarbijaskond, selleks omakorda:
- tehke margitoode tuntuks;
- leidke võimalus panna tarbijad uut toodet proovima (ilma proovimata ei tea tarbija, kui hea toode teil on), looge korduvostu eeldused;
- tooge kommuniktasioonis esile oma toote/teenuse ratsionaalsed ning tarbija usalduse võites ka emotsionaalsed eelised;
- kujundage margitootele lubadus, mis oleks potentsiaalsele tarbijaskonnale oluline;