Ürituste tootmine ilma allhankijateta

20. oktoober 1998, 00:00

Ürituste tootmisele spetsialiseerumine ja allhangete minimeerimine võimaldab TM Promotioni ühe omaniku ja juhi Margus Merima sõnul pakkuda seda teenust PR- ja reklaamifirmadest kiiremini ja 10--15% odavamalt.

Üritusturundus (event marketing) on klientide turunduseesmärkide lahendamine ürituste, aktsioonide ja sponsorluse kaudu ning vahetu suhtlemine sihtrühmadega.

TM Promotion kasutab võimalikult vähe allhankijate abi ka mitmemiljonilise eelarvega massiürituste korraldamisel: kõik üritusega seonduva teeb üks firma alates ideest ja stsenaariumist kuni füüsilise ja tehnilise teostuseni.

TM Promotionile kuulub põhivara umbes 1 mln krooni väärtuses, suurem osa tehnikast, vahenditest ja sõidukitest on pikaajalisel rendil.

Margus Merimaga võrdne osalus firmas on Urmas Tuvikesel ja Mart Mardisalul.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
06. December 2011, 19:34
Otsi:

Ava täpsem otsing