Ürituste tootmine ilma allhankijateta

20. oktoober 1998, 00:00

Ürituste tootmisele spetsialiseerumine ja allhangete minimeerimine võimaldab TM Promotioni ühe omaniku ja juhi Margus Merima sõnul pakkuda seda teenust PR- ja reklaamifirmadest kiiremini ja 10--15% odavamalt.

Üritusturundus (event marketing) on klientide turunduseesmärkide lahendamine ürituste, aktsioonide ja sponsorluse kaudu ning vahetu suhtlemine sihtrühmadega.

TM Promotion kasutab võimalikult vähe allhankijate abi ka mitmemiljonilise eelarvega massiürituste korraldamisel: kõik üritusega seonduva teeb üks firma alates ideest ja stsenaariumist kuni füüsilise ja tehnilise teostuseni.

TM Promotionile kuulub põhivara umbes 1 mln krooni väärtuses, suurem osa tehnikast, vahenditest ja sõidukitest on pikaajalisel rendil.

Margus Merimaga võrdne osalus firmas on Urmas Tuvikesel ja Mart Mardisalul.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

Vaata kogu kava
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
06. December 2011, 19:34
Otsi:

Ava täpsem otsing