Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Auto äravedamine võib viia kohtupinki

    Perekond, kelle auto teisaldajad koos selles olnud imikuga parklasse viisid, soovib läbi elatud kannatuste eest kompensatsiooni saada.
    Soov kompensatsiooni saada tekkis koos autoga teisaldatud lapse vanematel siis, kui ema polnud ehmatuse tõttu suuteline rinda andma. Oma osa oli perearsti sõnul ka ajakirjanikel, kellest rahu saamiseks sõitis naine vanematekoju.
    Auto koos imikuga viisid ära Tallinna liikluskorraldajad neljapäeval, 15. oktoobril, hotell Tallinna ehitust piirava tara äärest Paldiski maantee alguses. Põhjuseks toodi, et auto oli kõnniteel, kus ta takistas jalakäijate liiklemist.
    Autoomaniku väitel ta parkimise reeglite vastu ei eksinud ning liiklust ei takistanud. Tema arvates teisaldati BMW sellepärast, et see oli parkivate autode seas kõige esimene ja teda oli kõige lihtsam ära viia. «Teised autod olid esisillaveoga ja pargitud ninaga plangu poole,» ütles BMW omanik, «need oleks pidanud enne äravedamist ringi pöörama.»
    Firmast Heliksir, kes auto teisaldas, vastati auto omanikule, et nemad end naise kannatustes süüdi ei tunne ja pretensioonide korral peaks ta pöörduma liikluskorralduse keskusse Niguliste tänav 4.
    Sellel aadressil asuvast parkimise kontrolli osakonnast aga öeldi, et nemad vastutavad vaid otsuse eest auto teisaldada.
    Küsimus, kas auto teisaldati alusetult või põhjendatult, ja küsimus, kas imiku vanematel on õigus kompensatsiooni saada, pole omavahel seotud.
    Esimese küsimuse puhul tuleb lähtuda eeldusest, et inimene võib viibida kõikjal, kus see pole keelatud.
    Kompensatsiooni nõudmiseks peab olema tõendatud põhjuslik seos auto hooletu teisaldamise ning lapse elu ohtu seadmise ja mingi ebameeldiva tagajärje, näiteks emal rinnapiima kadumise vahel. Seost võib kinnitada näiteks arstlik ekspertiis.
    Kuna meie parkimiskontrolörid teevad igast autost, mis teisaldamisele kuulub, foto, võime väita, et teisaldamise otsus oli õige. Auto seisis kõnniteel ja takistas liiklust.
    Edasine kuulub juba teisaldusfirma kompetentsi, kes saab selle eest tariifide järgi tasu. Muidugi käis ka meie parkimiskontrolör mõne ringi ümber auto, aga imikut polnud autos võimalik märgata, tema nägu polnud näha.
    Seni on teisaldajate suhtes olnud kaebusi autode vigastamise pärast, aga need pole kinnitust leidnud.
  • Hetkel kuum
Leonardo Ortega: ilma vajaliku välistööjõuta ei tule ka oodatud majanduskasvu
Eesti IKT-sektorit ja tööstussektorit kimbutavad samad välistööjõu mured. Vajame muutusteks uusi tingimusi, kirjutab EASi Work in Estonia juht Leonardo Ortega.
Eesti IKT-sektorit ja tööstussektorit kimbutavad samad välistööjõu mured. Vajame muutusteks uusi tingimusi, kirjutab EASi Work in Estonia juht Leonardo Ortega.
Lühikeseks müüjatel oli rekordiline nädal
Lühikeseks müüjad teenisid suurt tehnoloogiaettevõtete aktsiate müügist rekordilise nädalase kasumi.
Lühikeseks müüjad teenisid suurt tehnoloogiaettevõtete aktsiate müügist rekordilise nädalase kasumi.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Merko eksjuht avas lahkumise tagamaid “Astusin nagu jooksulindilt maha”
Aasta alguses Merko juhi kohalt taandunud Andres Trink tõdes, et pärast tosin aastat pingelist ehitusfirma juhtimist saab ta tegeleda kõige sellega, millest varem unistas. Juhitooli loovutamiseks andis talle peamise tõuke abikaasa karjäärimuudatus.
Aasta alguses Merko juhi kohalt taandunud Andres Trink tõdes, et pärast tosin aastat pingelist ehitusfirma juhtimist saab ta tegeleda kõige sellega, millest varem unistas. Juhitooli loovutamiseks andis talle peamise tõuke abikaasa karjäärimuudatus.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Tartu ülikooli teadlased kaasasid pool miljonit vähiravi arendamiseks
Tartu ülikooli teadlaste asutatud vähiravi tehnoloogiafirma Vectiopep sai erainvestoritelt ning ülikoolilt 450 000 eurot.
Tartu ülikooli teadlaste asutatud vähiravi tehnoloogiafirma Vectiopep sai erainvestoritelt ning ülikoolilt 450 000 eurot.
Gaasitoru värvi alt kraabiti välja keelatud Vene osad. Leedu tülis vaadatakse ka Infortari firma poole
Leedus lahvatas suur skandaal, kui selgus, et Leedu-Poola gaasitoru pandi keelust hoolimata kokku Venemaalt pärit osadest. Ühe versiooni järgi jõudsid keelatud osad lõunanaabrite juurde Eesti ettevõtte kaudu.
Leedus lahvatas suur skandaal, kui selgus, et Leedu-Poola gaasitoru pandi keelust hoolimata kokku Venemaalt pärit osadest. Ühe versiooni järgi jõudsid keelatud osad lõunanaabrite juurde Eesti ettevõtte kaudu.