Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Ebaõnnestumisel ja õnnestumisel on ühesugune hind

    Ühinenud Meiereid on investeerinud Eliidi ja Meieri kaubamärgi turule toomisesse ühepalju, kummassegi 2 mln krooni.
    Ni?isarjana kavandatud Eliidi puhul loodeti saavutada 5protsendiline turuosa, praegu on see viis korda väiksem. Meieri sari on aga turu liider.
    Ühe ja sama hinna eest võib kampaania üle ootuste hästi õnnestuda või hoopiski läbi kukkuda. Tulemus sõltub peale rahalise panuse kampaania sisust.
    Kogenud Soome turundusspetsialisti Timo Rope sõnul ebaõnnestub 80--90% uue või uuendatud toote turule toomistest. Nurjumiseks piisab isegi sellest, kui paljudest detailidest koosnevas kampaanias ei pöörata üksikule pisiasjale tähelepanu.
    Piltlikult öeldes ei ole paadi suurus ja kuju vee peal püsimiseks olulised, peaasi, et see ei lekiks.
    Eliidi turule toomisel ei uuritud põhjalikult turgu. «Kui ei ole piisavalt infot, ei saa ka langetada otsuseid, mis garanteeriksid eesmärgi täitumise,» tõdeb Ühinenud Meiereide sarjajuht Sven Puusepp.
    Meieri kaubamärgi edu tagas turu-uuringute firma, reklaamibüroo ja tellija koostöös tekkinud sünergia.
    Investeering Meieri kaubamärgi turule toomisesse tasus end juba selle protsessi jooksul, poole aastaga.
    Marketingi Instituudi turunduse asjatundjate küsitlus näitab, et Eesti turule on kodumaiste jõududega toodud vähe uusi või uuendatud tooteid. Kõige enam pakuti uuteks tulijateks Meierit, Saku uut pudelit, Ühispanga hoiusetooteid ja Öseli Gruuvi.
    Emori suunajuht Aivar Voog väidab, et paljudel juhtudel kehtib stereotüüp: kui reklaamin suurtes mahtudes, küll siis turg uue toote vastu võtab. Kui aga tarbijate hoiakud ja tarbimisharjumused on vastupidised, võib nende muutmine nõuda turumahte viis kuni kümme korda ületavaid reklaamikulutusi. See muudaks tegevuse mõttetuks.
  • Hetkel kuum
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Harju Elektri müügitulu kasvas, kuid kasum vähenes
Harju Elekter alustas aastat tagasihoidlikumate tulemustega võrreldes eelmise aastaga, kuid juhatuse sõnul oli esimene kvartal pikemas võrdluses siiski tugev.
Harju Elekter alustas aastat tagasihoidlikumate tulemustega võrreldes eelmise aastaga, kuid juhatuse sõnul oli esimene kvartal pikemas võrdluses siiski tugev.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Eesti üks paremaid juhte: uhke tunnistada, et olen palju vigu teinud “Juhi juttude” värskes saates Annika Arras
"Olen elus nii palju vigu teinud, seda on uhke tunnistada," ütleb saates selle aasta parima juhi konkursi üks finaliste, Miltton New Nordicsi juht Annika Arras. "Mingites asjades läbipõrumine on hädavajalik."
"Olen elus nii palju vigu teinud, seda on uhke tunnistada," ütleb saates selle aasta parima juhi konkursi üks finaliste, Miltton New Nordicsi juht Annika Arras. "Mingites asjades läbipõrumine on hädavajalik."
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
General Motorsi esimene kvartal ületas kõiki prognoose
Autotootja General Motors avalikustas täna tugevad esimese kvartali tulemused, mis ületasid analüütikute prognoose. Lisaks ootavad nad aasta lõpuks suurt kasvu elektriautoturul.
Autotootja General Motors avalikustas täna tugevad esimese kvartali tulemused, mis ületasid analüütikute prognoose. Lisaks ootavad nad aasta lõpuks suurt kasvu elektriautoturul.
Raskustes Saksamaa ärikliima paraneb
Saksamaa ettevõtete sentiment on muutunud helgemaks, näidates kolmandat kuud järjest suurenenud kindlustunnet.
Saksamaa ettevõtete sentiment on muutunud helgemaks, näidates kolmandat kuud järjest suurenenud kindlustunnet.
Fazer tahab kogu Balti pagariäri Lätti kolida
Soome toidutootja Fazer kaalub oma Baltikumi pagaritööstuste liitmist üheks tootmisüksuseks Lätis.
Soome toidutootja Fazer kaalub oma Baltikumi pagaritööstuste liitmist üheks tootmisüksuseks Lätis.