Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Turvamees kilekoti asemel

    Me kutsume selliseid väikeettevõtjaid kilekoti-inkassaatoriteks, ütleb Sularahakeskuse rahaveo osakonna juhataja Alar Põllu ja lisab, et Tallinna tänavatel võib neid tihti kohata.
    Nad tunneb kergesti ära -- ühed vaatavad pangahoone ees hoolikalt ette-taha, teised püüavad jätta muljet, nagu polekski neil sularaha kilekotis, muigab Põllu.
    Halbu näiteid on piisavalt, kuid ettevõtted ei taha õppust võtta, nendib Põllu ja toob jutu ilmestamiseks välja Eesti Posti.
    Eesti Posti varandust on püütud viimase kolme aasta jooksul kolm korda röövida ning üks kallaletung lõppes inkassaatori surmaga.
    Anekdootlikuks näiteks peab Põllu Oru turbakombinaadi pankrotihalduri Andrus Kuuse käitumist, kui pankrotihaldur korralduse peale autoaknast 736 000 krooni välja viskas.
    Kunstigalerii omanik Shifara Hindrekson rahavedajaid ei kasuta ja ei usalda põhimõtteliselt Eesti panku ning oma raha ta seal ei hoia.
    Hindrekson ütleb, et galerii omanikuna peab tal alati olema vaba raha, mida edasi investeerida.
    Hindrekson ei eita, et tema käest käivad läbi väga suured summad, ning ta kinnitab, et sularaha transportimiseks on tal omad kindlad süsteemid.
    Sularahavedajad ei taha nõustuda ettevõtjate arvamusega, et sellise teenuse ostmine on väga kallis. Karmiilmeliste rahavedajate ja soomusmasinate eest tuleb maksta vaid 0,15 protsenti saadetise maksumusest.
    Korraga võib soomustatud masinas olla kümme miljonit krooni ning iga veos on kindlustatud kolmekümne miljoni krooni peale. Päevas eskordivad sularahavedajad Eestis laiali sadakond miljonit krooni.
    Eestis on praegu kaks suuremat sularahavedu pakkuvat firmat -- 80 protsenti turust hõivab Hansapangale, Ühispangale ja turvafirmale ESS kuuluv AS Sularahakeskus ning teiseks suuremaks on Rootsi kapitalil põhinev Securitas Eesti.
    - kuni 50 000 krooni vedu on lubatud ühe saatjaga, veoks võib kasutada mistahes transpordiliiki ja veovahendit
    - üle 50 000 kuni 100 000 krooni veoks peab olema auto ja vähemalt üks tulirelvaga saatja
    - üle 100 000 kuni 1 000 000 krooni veoks peab olema auto ja vähemalt kaks tulirelvaga saatjat
    - üle 1 000 000 kuni 10 000 000 krooni veoks peab olema soomusauto ja vähemalt kolm tulirelvaga saatjat
    - üle 10 000 000 krooni vedu võib toimuda ainult politseiprefektuuriga kooskõlastatud eriplaani alusel
  • Hetkel kuum
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Investeerimine ja surm: pärandamise maksunüanssidest välismaa kinnisvara konksudeni Kahjumliku investeeringu pealt tuleb maksta tulumaksu
“Isegi hea tervisega investorile ei tee paha, kui nende asjade peale mõelda,” arvab kõhedaks tegevate surma ja pärandamise teemade kohta maksuekspert Ranno Tingas.
“Isegi hea tervisega investorile ei tee paha, kui nende asjade peale mõelda,” arvab kõhedaks tegevate surma ja pärandamise teemade kohta maksuekspert Ranno Tingas.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Eesti üks paremaid juhte: uhke tunnistada, et olen palju vigu teinud “Juhi juttude” värskes saates Annika Arras
"Olen elus nii palju vigu teinud, seda on uhke tunnistada," ütleb saates selle aasta parima juhi konkursi üks finaliste, Miltton New Nordicsi juht Annika Arras. "Mingites asjades läbipõrumine on hädavajalik."
"Olen elus nii palju vigu teinud, seda on uhke tunnistada," ütleb saates selle aasta parima juhi konkursi üks finaliste, Miltton New Nordicsi juht Annika Arras. "Mingites asjades läbipõrumine on hädavajalik."
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Robotit arendav Eesti idufirma kaasas 1,5 miljonit eurot
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.
Savisaare sõnul oli tema Tallinna tööots rohkem hobi
Tallinna linnainkubaatorilt 1500 eurot kuus tasku pistnud Erki Savisaare jaoks oli tegemist niisama lihtsa tuluga, mille jaoks vaeva ei pidanud nägema ja mis tema vallajuhi tööd ei seganud.
Tallinna linnainkubaatorilt 1500 eurot kuus tasku pistnud Erki Savisaare jaoks oli tegemist niisama lihtsa tuluga, mille jaoks vaeva ei pidanud nägema ja mis tema vallajuhi tööd ei seganud.