Probleemid hindadega

Priit Harik 26. november 1998, 00:00

Siderubriigis avaldatavad hinnapakkumiste tabelid on kliendile pealiskaudsed, väheinformatiivsed ning ajavad vigade tõttu segadusse.

Telefonijaama ostja ei sea reeglina endale eesmärgiks sellisel tehnilisel tasemel teadmiste omandamist ja kõigest pakutavast põhjaliku ülevaate saamist.

Usaldusväärne firma teeb professionaalsetele teadmistele ja praktikale tuginedes pakkumise kliendi sideprobleemide optimaalseks lahendamiseks. Kauba müük ja lahenduste pakkumine on erinevad lähenemised. Eesti sidefirmade hulgas on mõlema koolkonna esindajaid.

Segadust tekitab mõiste «väike telefonijaam». Ühes tabelis on koos valmisjaamad ja laiendatavad jaamad, mille edasiste laiendamise hindade ja reaalsete võimaluste kohta puudub tabelis info ja traadita telefoni lahendus.

Tänase telefonijaamade hinnapakkumise pealkiri on «Kuni 4 linna- ja 8 siseliini», mitte minimaalselt 4 ja 8. Klient ei saa teavet selle kohta, kui kaua ning kui palju on mingit toodet Eestis müüdud, kuid sellekohane informatsioon on kliendile väga tähtis. Tabelis toodud jaamadest on osad Eesti turul olnud aastaid, teiste ajalugu saab mõõta päevadega.

Mõnede firmade selles tabelis avaldatav informatsioon ei vasta ilmselt tõele või tuleneb valeteave lihtsast rumalusest.

Mitmed firmad pakuvad samu tooteid, kuid hinnapakkumiste tabelis on hinnad ning võimalused vägagi erinevad. Kui alghinnale lisandub veel kulutusi, mida tuleb teha süsteemi käivitamiseks, kuid kliendile ei teadvustata seda, siis võiks seda nimetada hämamiseks.

Klient saab tabelist motivatsiooni firmadesse helistada, mis on vast pakkujate peamisi eesmärke.

ļæ½ripļæ½ev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
25. November 2011, 08:58
Otsi:

Ava täpsem otsing