Väikesed telefonikeskused

Indrek Kald 26. november 1998, 00:00

Tänased väikesed telefonijaamad on mõeldud firmale, kus jaamal on abonente 6--40. Ettevõtte laienedes saab väikest telefonijaama kergesti laiendada. Täpsustage, mitu inimest vajab töövahendina telefoni (sh juhtmeta telefoni) ja palju on passiivseid töökohti (faksid, modemid). Enne ostu tasub uurida, kui uue tarkvaraversiooniga on tegemist ja kas tarkvara saab uuendada ka arvuti teel. Samuti küsige garantiiaja pikkust ja hoolduslepingu sõlmimise võimalikkust.

Telefonijaamade lisavõimalusteks on kõnearvestus, kõnepost (firma või üksiku töötaja postkast), teadete salvestamine (teade tööpäeva lõppemisest või numbri kinniolemisest), juhtmeta telefonid, fikseeritud mobiiliterminaal, kõnekeskus, automaatne operaator, automaatne kõnejaotussüsteem jm.

Uut telefonijaama ostes peaks peale jaama hinna arvesse võtma väljaehitamiskulud, liitumiskulud, tasu süsteemi ülespaneku eest ja hoolduskulud.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
25. November 2011, 08:58
Otsi:

Ava täpsem otsing