Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Müügijuhi vajadused
Üldisse pruuki on võetud mõiste «kreatiivne reklaam», et tähistada niisugust reklaami, mis erineb «tavalisest reklaamist» ning üllatab oma eriti tugeva loomingu-
lisusega.
Traditsiooniline reklaam püüab toodet kirjeldada. Kreatiivne reklaam seevastu seab tavaliselt eesmärgiks luua kaubamärgi ümber emotsionaalne atmosfäär.
Sageli on kreatiivne reklaam naljakas, sest hea nali pakub tegevust nii intellektile kui tunnetele.
Tunnustatud rootsi reklaamilooja Claes Bergquist rõhutab: kreatiivne reklaam on nelja aastakümne jooksul tõestanud, et ta on efektiivsem kui kanooniline reklaam.
Loomingulise mõtte osatähtsuse kasvu ei tinginud mitte kunstnike ambitsioonid, vaid müügimeeste vajadused.
Kreatiivne reklaam on parim saadaolev oskusteave reklaami alal. Nõudke seda oma reklaamibüroolt.
Autor: Kaur Hanson