Delfi reklaamikäive oli mullu 6,3 mln krooni

04. jaanuar 2001, 12:44

Baltimaade suurim internetiportaali Delfi reklaamikäive oli möödunud aastal 6,3 miljonit krooni, sealhulgas oli Eestis möödunud aasta Delfi reklaamikäive 5,1 miljonit, teatas Delfi turundusjuht Allan Sombri.

Möödunud aasta jooksul sai Delfi 203,6 miljonit kontakti (page viewÞd), millest ligikaudu pool tehti Eestis. Sombri sõnul külastas Delfi portaale aastaga ligikaudu 350 000 inimest ning koguti 120 000 registreeritud kasutajat.

Delfi juhatuse esimehe Ville Jehe sõnul suutsid portaalid aastaga kasvatada reklaamikäivet 10 korda ning kasvasid külastatavuselt 5 korda.

Internetireklaamiturul on Delfil Turundusnõukoja andmetel 27 protsendiline turuosa. Delfile järgnevad Mega, kelle käes on 14 protsenti, Everyday.com"il on 10 protsenti ja BNSil 9 protsenti.

Sombri lisas, et Delfi reklaamikäive detsembris oli esmakordselt 1 miljon krooni, millest ligi 30 protsenti tuli väljaspoolt Eestit. 'Ootame järgmisel aastal eelkõige Läti internetireklaamituru kiiret arengut, mis peaks olema isegi kiirem kui Eestis,' ütles ta.

Delfi portaalil on Eestis üle 50 000 registreeritud kasutaja, kellest 58% on
mehed ja 42% naised. Erinevalt konkureerivatest portaalidest, kus EMORi andmetel on suur osa alla 20aastastel kasutajatel, on Delfis 27% registreeritud kasutajatest vanuses 19-25 aastat ning 26% vanuses 26-35 aastat.

Kiiresti on viimasel ajal kasvanud 36-45 vanuste osakaal, mis läheneb 15%le. Delfi e-kauplustest lahkus aasta jooksul ostuga ligi 6 000 inimest, ehk 1,5 % internetikasutajatest, kui võtta aluseks, et Eestis on internetti kasutanud üle 400 000 inimese.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

    Vaata kogu kava
    Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
    10. November 2009, 00:00
    Otsi:

    Ava täpsem otsing