R-Kiosk meelitab autojuhti värskete ajalehtedega

Kristina Traks 08. jaanuar 2001, 00:00

R-Kioskile saab bensiinijaamadest osta teel vajaminevate autotarvikute asemel vaid ajalehti ja ?okolaadi.

Jõulude ajal olid Neste Mäo tankla R-Kioskis vaid jäägid, mis Neste poest alles olid jäänud. Aknapesuvedeliku kohta ütles R-Kioski müüja, et see on see, mis Nestest järele jäi ja kui see otsa saab, siis vaevalt uut tuuakse. Aknapesuharjast, mis mehitatud Neste tanklates oli kohustuslik, oli aga Mäos järele jäänud vaid harjavars.

Autojuhte häirib ka, et R-Kioskid pole lahti ööpäev läbi, vaid hommikul seitsmest õhtul 11ni. Riiklike pühade ajal on R-Kioskite lahtiolekuajad veelgi lühemad.

R-Kioski kaubamärgiga opereeriva Lehti-Maja Eesti ASi turundusjuhi Mart Rammo sõnul on autokaupade valik R-Kioskis tõepoolest väiksem, kuid elementaarsed asjad, nagu lambipirnid ja aknapesuvedelik, peab R-Kioskites saada olema. ?Aknapesuharjade olemasolu pole meil kohustuslik, kuid üritame ikka nii organiseerida, et need oleks olemas,? räägib Rammo. Samuti lubab ta, et R-Kioskid on pühade ajal nii vähe kinni kui võimalik.

Kuu aega kestnud ümberehituse käigus ehitas Neste oma 11 mehitatud bensiinijaama ümber automaattanklateks, kauplemisega tegeleb neis kohtades nüüd R-Kiosk ning autopesulatega majandab Soome autopesufirma Spectra. Maksta saavad Neste kliendid kõigis neis kohtades endiselt Neste kliendikaardiga. Erinevus on see, et kui enne sai nii bensiini, pesula kui ka poest ostetu eest maksta ühes kohas, siis nüüd tuleb iga teenuse eest maksta eraldi.

Muudatused pesuteenuses seisnevad selles, et kui seni olid pesulas vaid klient ja auto, siis nüüd tegeleb inimesega klienditeenindaja, kes võtab vastu raha või pangakaardi ja jälgib, et auto saaks korralikult puhtaks. Autojuhtide sõnul on pesu kvaliteet muutunud paremaks, kuid ka ühe pesukorra hind on 25 krooni kõrgem kui enne ? 125 krooni.

Neste Eesti ASi jaemüügijuhi Artur Prauni sõnul pole klientide arv vaatamata suurtele ümberkorraldustele vähenema hakanud, kuigi pretensioone on. ?Mis Äripäeva tellijad ütleksid, kui te kuu aega ei ilmuks,? ütleb Praun vastuseks küsimisele, et kas segaduse tõttu tuleb palju kaebusi. ?Me ei saa ühelegi kliendile oma teenust peale suruda, kuid usume, et nad harjuvad uuendustega ning jäävad edasi meie juurde.?

Vastutasuks harjumist nõudvatele ümberkorraldustele pakub Neste klientidele 25 senti odavamat kütust, uuendatud tanklate avamisnädalatel on hind veel 15 senti sellest madalam.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

Vaata kogu kava
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
25. November 2011, 10:59
Otsi:

Ava täpsem otsing