Eestit esindatus Grüne Wochel maksab pool miljonit krooni

22. jaanuar 2001, 08:46

Tänavu 75. aastat Berliinis toimuval Euroopa suurimal põllumajandus- ja toidumessil Grüne Woche on esindatud Liviko, Remedia, Kalev, Sulatatud Juustu Tootmise AS, E-Piim, Tartu Õlletehas ja Vastse-Kuuste Lihatööstus.

Kümme päeva kestev mess läks Eestile maksma ligi pool miljonit krooni, millest 80 protsenti tasus põllumajandusministeerium ja ülejäänu messil osalevad firmad, kirjutab Postimees.

Põllumajandusminister Ivari Padari sõnul on Grüne Woche eelkõige poliitiline üritus, kus riik peab kohal olema, sest tegemist on ikkagi Euroopa suurima toidumessiga. Tänavune mess keskendub mahepõllundusele.

Põllumajandus-kaubanduskojas töötava Eesti stendi koordinaatori Ester Tuiksoo kinnitusel on kaheksandat aastat üritusel osaleva Eesti stendi põhiliseks ülesandeks ikkagi riigi tutvustamine, ning praegustest kogemustest võib öelda, et paljud messikülastajad juba teavad Eestit.

Tuiksoo sõnul ei ole messil müüdavate ja jagatavate kaupade kogused küll suured, kuid need annavad osalevatele firmadele küllalt hea ülevaate sellest, mis sakslastele meeldib ja mis mitte.

Tuiksoo sõnul kohtab aga Eesti ettevõtjate seas millegipärast küllalt tihti ükskõiksust niisuguse messi vastu, sest läbimüügis see firmadele suurt midagi ei tähenda.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing