Teisipäev 24. jaanuar 2017

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

Möödunud aasta parim turundustegu on Hansapanga kampaania

Inno Tähismaa 26. jaanuar 2001, 08:06

Eesti 2000. aasta parima turundusteo konkursi võitis viie finalisti seas Hansapanga tütarettevõtte Hansa Liisingu krediitkaardipõhise järelmaksu ja kaardi turule toomine, vahendab ETA.

Auhind anti pidulikult üle eile õhtul Tartus ööklubis Atlantis toimunud tseremoonial.

Ego kampaania saavutas esikoha väga tihedas rebimises Dynamo kõnepaketi käivitamise, Hiirte juustu müügikampaania, A Le Coqi turuosa kasvu ning Eesti ekspositsiooniga EXPO 2000 näitusel, ütles konkursi korraldanud Marketingi Instituudi direktor Endrik Randoja. Tema sõnul oli tänavune esiviisik äärmiselt mitmekesine.

'Kandidaatide esitajad olid teinud väga head tööd ja olid käsitlenud lähteülesannet ehk turundustegu suhteliselt laia mõistena,' märkis Randoja. 'Nii on üritusest palju rohkem ja laiemale inimeste ringile kasu.'

Ligi 3 miljoni krooni maksnud Ego järelmaksu kampaania tõusis esile senisest laiemale sihtgrupile mõeldud kaasaegse ja paindliku tootena, millel on tähelepanu köitev nimi ja kujundus ning tegutsemisele kutsuv slogan: pane ego maksma!

Kampaania tulemused ületasid ootusi ja plaane nii sõlmitud järelmaksu lepingute hulga kui ka järelmaksu kaardi klientide arvu poolest. Ego järelmaksu käive mitmekordistus. Novembri keskel turule tulnud Ego järelmaksu kaart võitis pooleteist kuuga 12 500 klienti. Kaarte väljastati kogulimiidiga 122 miljonit krooni. Pooleteist kuuga hõivas Hansa Liising Eesti krediitkaartide turust 25 protsenti.

Marketingi Instituudi, Turunduskeskuse ja Emori teistkordselt korraldatud parima turundusteo konkursil paluti pakkuda kandidaate ligi 600 turunduspraktikul. Esimeses voorus vastas neist 250, kes pakkusid välja 63 turundustegu. Teises konkursivoorus valiti neist 200 vastanud turunduspraktiku arvamuse põhjal välja viis paremat, kes konkureerisid lõppvoorus.

Konkursi eesmärk on arendada Eesti konkurentsivõimet rahvusvahelisel turul, tuvastades ja tunnustades parimaid turundusaktsioone koduturul.

Eelmise aasta konkursi võitis A Le Coqi turuletoomine, ergutusauhinnad läksid Keskerakonna valimiskampaaniale, Radiolinja Point kampaaniale, Koff heinapallireklaamile ja Saku on Ice õlle turuletoomisele.

ļæ½ripļæ½ev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing