Meediareklaami käive eelmisel aastal kasvas

29. jaanuar 2001, 11:17

Veel lõplikult kinnitamata andmetel oli eelmise aasta meediareklaami käive ASi Emor hinnangul 677 miljonit krooni, ehk 6% rohkem kui 1999. aastal.

Meediareklaamiraha jaotus järgmiselt: ajalehed 45,4%, televisioon 22,1%, ajakirjad 13,4%, raadio 12,1%, välireklaam 5,1% ja internet 1,9%.

Eelmisel aastal kasvasid enam just elektroonilise meedia reklaamimahud.

TOP 7 reklaamijat olid: Procter Gamble, Unilever, Tietopuhelin, Colgate-Palmolive, Mäkitorppa, Ritabell ja Coca-Cola.

Enim reklaamitud brändideks olid: Nokia, Q-GSM, EMT, Ühispank, Hansapank, ET ja Colgate.

ASi Emor juhatuse liikme Margo Veskimägi sõnul võib käesoleva aasta reklaamiturg kasvada +/- 10%, ehk umbes 740 miljoni kroonini. Enim kasvavad interneti ja televisiooni reklaamimahud.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing