Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Kas hinnalangetamise kampaania on tõhus klientide võitmise vahend?

    Sõltub, mis on kampaania eesmärk. Meie kampaania eesmärk oli tutvustada klientidele uuenenud Neste ketti ja selle raames oli paar päeva hind madalam. See lisas võimalust kliente juurde võita. Bensiini hinda jälgitakse küllalt hoolikalt. Ja inimesed, kes enne ei olnud meil käinud, tulid ja uurisid, kuidas automaattanklaga tankimine käib.
    Kui asi läheb hinnasõjaks, kurnab see sõdivaid ettevõtteid. Kui aga on tegemist lühiajalise kampaaniaga, siis ma usun, et see pigem mõjub turgutavalt kogu turule.
    Hinnasõda kui turu ümberjagamise vahend on üldjuhul mõttetu tegevus ja pikas perspektiivis mäng, kus võitjaid ei ole. Seda on mõttekas rakendada olukorras, kus konkurent on n-ö raskelt haige, et tema lõppu kiirendada. Et lahti saada kellestki, kellel pole piisavalt jõudu sõjas kaasa lüüa. Võrdsete konkurentide puhul on hinnasõda täiesti mahavisatud raha.
    Aga lühiajaline pakkumine, mis kestab päev-paar või nädala, selleks et teenusele või tootele tähelepanu pöörata, on tavaline turundusnõks. See on sama, kui kaupluses antakse sulle vorsti tasuta degusteerida.
    Ühekordsed lühiajalised kampaaniad on ka lühiajalise mõjuga. On kindlasti klientuuri, kes käib nendega kaasas. Kui neid asju sagedasti teha, siis kliendid harjuvad nendega ära ja jäävadki neid kampaaniaid ootama.
    Eks tegelikult on hinnaargument efektiivne ühel juhul ? kui ta on strateegia osa. Kui firma on endale võtnud strateegiliseks eesmärgiks olla turul hinnaliider ja teeb kõik selleks, et sõna pidada. Säärasel juhul klientide ringitormamist ei teki. See on hinna poole pealt ainukene mõistlik strateegia. Kas seda teha kogu hingega ja kindla käega või siis sellega palju mitte tegeleda.
    Üks asi on, jah, see, et ta kipub hinnasõjaks kiskuma, aga oleneb ka kaubaartiklist, mida parajasti müüakse. Tõenäoliselt ei tööta see esmatoiduainetel ja kütusel ning hoopis erinev on ta nt tekstiili vm tarbevajaduse puhul. Ühte valemit ei saa rakendada.
    Aga olgem ausad ? hind on suhteliselt tõsine argument. Pikemas perspektiivis on ikkagi väga tõsine argument lisaks hinnale ka kauba kvaliteet. Loomulikult on teatud osa tarbijatest ääretult hinnatundlik ja on nõus hüppama momentaalset ühe kaubamärgi või teenuse osutaja juurest teise juurde, kui aga hind muutub. Samas on sama suur osa selliseid tarbijaid, kes vaatavad siiski lisaks hinnale ka kvaliteeti, on brändilojaalsed. Hinnaga ei pruugi alati kaasneda usaldus, ja see ongi see, mis sunnib mõtlevaid inimesi ettevaatlikkusele.
  • Hetkel kuum
TalTechi professor: miks Eesti lennundus tähendab raha tuulde loopimist
On keeruline näha põhjust, miks Eesti lennundussektorit veel toetada. Kogemused on lihtsalt valmistanud liiga palju pettumust, kirjutab TalTechi makroökonoomika professor Karsten Staehr.
On keeruline näha põhjust, miks Eesti lennundussektorit veel toetada. Kogemused on lihtsalt valmistanud liiga palju pettumust, kirjutab TalTechi makroökonoomika professor Karsten Staehr.
Tesla halbadele tulemusele vaatamata lõpetasid USA indeksid tugevalt rohelises
Wall Street lõpetas teisipäevase kauplemispäeva üle ootuste tugevalt: S&P 500 tõusis +1,20%, Dow 30 kerkis +0,69% ning Nasdaq edenes +1,59%. USA turge vedasid tehnoloogiasektori aktsiad, millele keskendunud investorid valmistuvad „maagilise tehnoloogiaseitsmiku” tulemusteks ning ei lasknud end kohutada Teslast, kellelt oligi oodata halbu kvartalinumbried.
Wall Street lõpetas teisipäevase kauplemispäeva üle ootuste tugevalt: S&P 500 tõusis +1,20%, Dow 30 kerkis +0,69% ning Nasdaq edenes +1,59%. USA turge vedasid tehnoloogiasektori aktsiad, millele keskendunud investorid valmistuvad „maagilise tehnoloogiaseitsmiku” tulemusteks ning ei lasknud end kohutada Teslast, kellelt oligi oodata halbu kvartalinumbried.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Tööle marsivad kartmatud noored: me teame, et väärime kõrget palka Vana tööstus peletab, kaitsetööstus meelitab
„Sõprade ees oleks see veits flex ka, et saan neli kilo,“ ütleb inseneritudeng Kristjan Taimla. Palgast rääkimine ei ole noorte jaoks tabu, Z-põlvkond arutab seda teemat lõdvalt.
„Sõprade ees oleks see veits flex ka, et saan neli kilo,“ ütleb inseneritudeng Kristjan Taimla. Palgast rääkimine ei ole noorte jaoks tabu, Z-põlvkond arutab seda teemat lõdvalt.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
General Motorsi esimene kvartal ületas kõiki prognoose
Autotootja General Motors avalikustas täna tugevad esimese kvartali tulemused, mis ületasid analüütikute prognoose. Lisaks ootavad nad aasta lõpuks suurt kasvu elektriautoturul.
Autotootja General Motors avalikustas täna tugevad esimese kvartali tulemused, mis ületasid analüütikute prognoose. Lisaks ootavad nad aasta lõpuks suurt kasvu elektriautoturul.
Narva tööstusinkubaator hakkab ettevõtteid Ida-Virumaale meelitama
Majandus- ja infotehnoloogiaminister Tiit Riisalo allkirjastas käskkirja, millega suunatakse EL Õiglase Ülemineku Fondist pea 8,5 miljonit eurot tööstusinkubaatori rajamiseks Narva.
Majandus- ja infotehnoloogiaminister Tiit Riisalo allkirjastas käskkirja, millega suunatakse EL Õiglase Ülemineku Fondist pea 8,5 miljonit eurot tööstusinkubaatori rajamiseks Narva.
Maailmatasemel rallistaarile sauna müünud ettevõte haarab üha enam uusi välisturge
Tartumaal tegutsevad saunatootjad näevad, et saun pole sugugi ainult põhjamaa inimese jaoks, vaid pakub huvi ka palju kaugemates maades, nii õnnestus neil saun müüa isegi maailmakuulsale rallisõitjale Thierry Neuville’ile.
Tartumaal tegutsevad saunatootjad näevad, et saun pole sugugi ainult põhjamaa inimese jaoks, vaid pakub huvi ka palju kaugemates maades, nii õnnestus neil saun müüa isegi maailmakuulsale rallisõitjale Thierry Neuville’ile.