Reede 2. detsember 2016

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

Aasta algus toob uue rõivamoe

Tiiu Värbu 05. veebruar 2001, 00:00

Kunagisest moespetsialistidele suunatud Balti Rõiva- ja Jalatsimessist Eesti Näituste ruumides sai kolm aastat tagasi enam tavapublikule mõeldud Tallinna Moepäevad.

Moepäevade korraldaja Anu Kikase sõnul toimub üritus Eesti Rõiva- ja Tekstiililiitu kuuluvate suurtootjate, nagu Baltika, Klementi, Sangar ja Bastion, initsiatiivil. ?Selleks, et rõivastega seonduv üritus Eestis siiski toimuks,? ütleb Kikas.

Messi bokside asemel on muutunud olulisemaks moeetendused. ?Kaupmehi me moepäevadel ei püüa, kuna Eesti mastaabis on meil kõik vajalikud kontaktid olemas,? leiab Baltika Grupi turundusjuht Toomas Tiivel.

Taani ja Soome rõivaste maaletooja OÜ SFK juhatuse liikme Oleg Kva?nini sõnul leiab uusi kontakte välismessidel, Tallinna Moepäevade trendishowdel näidatakse endid Eesti tarbijaile.

Moeetenduste nimesid on kolm: ?Mood homme? (2001?2002 sügis-talv), ?Mood täna? (2001 kevad?suvi) ja ?Eesti kudum? (2001?2002).

Anu Kikase hinnangul näitavad rõivatöösturid tootmiskollektsioone. Samas ei välista korraldaja, et näiteks Arne Niit, Ivo Nikkolo või Nikolai Primahhov spetsiaalselt moeetenduseks mudeleid disainivad. Baltika turundusjuhi Toomas Tiiveli sõnul näitab Baltika nii selle kevade kui ka tuleva sügise meeste ja naiste rõivaid. ?Kuigi tavatarbijat huvitab võib-olla rohkem see, mis kohe kevadel poodidesse jõuab, ei tohiks alahinnata tema huvi ka sügisel toimuva vastu,? leiab Tiivel.

Eelmisel aastal külastas rõivatöösturite Eestis toimuvat aastasündmust 3000 inimest. Käesoleva aasta 16.?17. veebruaril toimuvatel Tallinna Moepäevadel osaleb Kikase sõnul umbes 40 firmat Eestist, Lätist, Leedust, Soomest ja Rootsist.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
25. November 2011, 11:06
Otsi:

Ava täpsem otsing