Berezovski müüs osaluse ORT-telekanalis

06. veebruar 2001, 12:31

Venemaa esimene, ORT-telekanal on sisuliselt läinud riigi kontrolli alla, kuna seni selle aktsiatest 49% oma käes hoidnud oligarh ja ekspresident Jeltsini poliitika mõjutaja Boriss Berezovski on müünud need Kremli praegusele ladvikule lojaalsele miljonärile Roman Abramovit?ile, kes ise ei ole huvitatud meediaga tegelemisest ja kes hiljuti valiti Kaug-Idas T?ukotka kuberneriks, kirjutab Kauppalehti Online.

Arvatakse, et Abramovit? müüb ORTi aktsiad riigile või seda esindavale firmale. Samuti on teada, et lähiajal vahetatakse ORTi juhtkonnas Berezovskile lojaalsed inimesed valitsusametnike vastu välja. Ajalehe Kommersant andmeil nimetatakse ORTi uude juhtkonda ajakirjandusminister Mihhail Lessin, kultuuriminister Mihhail ?võdkoi, asepeaminister Valentina Matvijenko jt.

Pärast ORTi kontrolli alla saamist jääb riigist sõltumatuks veel ainult NTV, mis tõenäoliselt allutatakse riiklikule gaasikontsernile Gazprom.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing