Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Pane meeskond helisema
Pealkirjas oleva lause valisime Äripäeva uue lisalehe iseloomustamiseks. Kõik juhid on kokku puutunud sellega, et üheks põhiprobleemiks firma tegevuses on alluvate töö organiseerimine nii, et kõik oleks motiveeritud andma endast parima. Kui iga juht leiab kuukirjast vähemasti ühe artikli, mis aitab firmat senisest edukamalt juhtida, on minu arvates kuukirja eesmärk täidetud.
Rohkem kui kahekümne artikli hulgast leiavad loodetavasti huvitavat lugemist nii tippjuhid, spetsialistid kui ka kõik teised, kelle jaoks on oluline oma tegevuse arendamine. Eelkõige on kuukirja põhiosa siiski mõeldud juhtidele.
Seda, mis siis on täna oluline ettevõtte juhile ja oma firmat asutavale inimesele, aitasid määratleda kuukirja kolleegiumide liikmed, kes pakkusid välja teemasid ning osalesid ka ise artiklite kirjutamisel.
Järgnevatel lehekülgedel tuleb juttu sellest, kuidas firmat paremini juhtida, kuidas lahendada personaliprobleeme, mida peab tegema eduka turundustegevuse saavutamiseks, käsitletakse maksuteemasid jne.
Esimese kuukirja peateema on lojaalsus. Lojaalsus nii töötajate kui ka klientide poole pealt ? näiteks, kas ja kuidas peaks töötajaid tööl hoidma, kuidas meelitada tarbijaid tootele truuks jääma, mis on tarbijate lojaalsuses muutunud pärast interneti võidukäiku.
Igas kuukirjas on omaette osa neile ettevõtlikele inimestele, kes alles alustavad oma ettevõtte loomist. Üldpealkirja all ?Oma firma? on kuukirja esimestes numbrites kirjas nõuanded ettevõtte asutamiseks ning seejärel tuleb juttu ka sellest, kuidas uut firmast edasi arendada.