Konkurentsiamet pärib Eesti Telefonilt aru

02. märts 2001, 13:56

Konkurentsiamet kavatseb juba täna saata Eesti Telefonile teabenõude kõneminuti hinnatõusu kohta, vastusega läheb siiski paar nädalat aega, ütles ameti peadirektori asetäitja Aini Proos EPL Online?ile.

?Nendele, kellele hind tõuseb, on tõus oluline. Nendele, kellele langeb, ei pruugi see tunda andagi. Mõned inimesed tahavadki ainult kohalikku kõnet, neil polegi vaja välismaiseid kõnesid või Internetti,? ütles Proos. Just kohaliku kõne kasutajaile tõusevad sidekulud.

Proos lisas, et konkurentsiamet koostab juba täna küsimused, millele Eesti Telefon peab vastama 10 päeva jooksul. Kuigi konkurentsiamet analüüsis juba eelnevalt Eesti Telefoni tegevust, tuli uue hinnatõusu puhul uus teabepäring teha, selgitas Proos.

Kuna amet vajab aega, et analüüsida, millest Eesti Telefon hinna kujundamisel lähtus ja kas firma on konkurente võrdselt kohelnud, peab avalikkus ametliku seisukohavõtuga paar nädalat ootama, ütles ta.

?Nii kuumalt ei saa midagi öelda,? lisas ta.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing