B2B reklaamiturg: Äripäeva osa samasuur kui teistel kokku

Inno Tähismaa 05. märts 2001, 11:35

Ajalehtede B2B ehk ettevõtjalt ettevõtjale reklaamiturul oli veebruaris Äripäeva osa samasuur kui teistel suurematel lehtedel kokku, selgub meedia-analüütiku Toomas Leito koostatud ülevaatest.

Äripäeva ilmus veebruaris B2B reklaame 123 küljel. Järgnesid Postimees (50), Päevaleht (38) ja Eesti Ekspress (37). Teiste lehtede osa kokku on seega 125 külge.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

Vaata kogu kava
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing