Divisioni reklaamid said enim auhindu

19. märts 2001, 08:10

Division McCann Erickson võib end õigusega pidada Eesti edukaimaks reklaamibürooks, sest kogus laupäeval lõppenud reklaamiagentuuride liidu konkursil oma mulluste tööde eest enim auhindu, kirjutab Postimees.

Kolmandat aastat toimuv konkurss viidi läbi kümnes kategoorias - trüki-, outdoor-, tele-, raadio- ja sotsiaalse sisuga reklaamid, otsepostitused, müügiedendusmaterjalid, pakendid, firmagraafika ja internetilahendused.

Division McCann Erickson lahkus autasustamiselt kahe Kuldmuna (I koht), nelja Hõbemuna (II koht) ja kahe Pronksmunaga (III koht). Kuldmunade väärilisteks tunnistati õllemargi Sack bei Reval pakendilahendus ning Estonian Airi outdoor-reklaam.

Peaauhinna sotsiaalse sisuga reklaamide kategoorias pälvis firma Idea AD (Eesti Päevalehe heategevuskontsert lastehaigla toetuseks), parima raadioreklaami oli teinud Indigo (PC Kaubamaja reklaam), trükireklaami Brand Sellers DDB Eesti (Fazer Pagarite Homne leib) ning telereklaami Kontuur Leo Burnett (Radiolinja Eesti reklaam).

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing