Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Jõgeva maavalitsus kutsub bussiga sõitma

    Jõgeva maavalitsus on nördinud ÄP toimetaja Tanel Raigi arvamuseavaldusest majanduslehe 14.03 ilmunud auto- ja transpordilisas (?Eripalgeline maavalitsuse ametnik reguleerib bussiliiklust?). Seal väidetakse, et Jõgeva maavalitsus on maakonda läbivale bussiliinile liiniloa andmist sidunud tingimusega, et buss Jõgeva maakonnas ei peatuks. Eriti küüniline on, et ajakirjanik fakte kontrollimata vihjab bussiliiklust korraldavate ametnike võimalikule korruptsioonile.
    Reisirongiliikluse bussidega asendamisel on uued liiniload maavalitsuses kinnitatud hiljemalt nädala jooksul. Vahel on bussifirmade tähelepanu juhitud asjaolule, et kavandatud ajal samal liinil buss juba sõidab. Samuti on maavalitsus taotlenud peatusi maakonda läbivatele kaugbussiliinidele.
    ?Olukorras, kus on tehtud otsus reisirongiliikluse asendamiseks bussidega, oleme kolme kuu jooksul töötanud selle nimel, et Jõgevamaa inimeste liikumisvõimalused ei halveneks. Kui selle töö järel ajakirjanduses solki pähe kallatakse, teeb see loomulikult kurvaks,? ütles maakonnas ühistranspordi korraldamisega tegelev maavalitsuse majandusosakonna juhataja Jaan Aiaots.
    Ta lisas, et reisijateveo riikliku dotatsiooni kasutamist reguleerivad õigusaktid ja bussifirmade ärihuvid teevad dotatsiooni kasutamise liinidel sõitjasõbraliku peatusteskeemi kujundamisel raskeks. Nii ei soovi paljud bussifirmad maakonda läbivatel liinidel peatuda kusagil mujal peale Jõgeva või Põltsamaa. Kõige raskemasse olukorda on reisijateveo ümberkorraldamise tõttu sattunud aga just väiksemate maa-asulate elanikud.
    ?Piibe maanteel peaks Jõgevamaa lõigul olema vähemalt 12 peatust. Bussifirmad aga väikeasulates peatuda ei soovi, kuigi seal peatus olemas. Samuti on mõistusevastane, et nii Jõgeva kui Põltsamaa inimestel on bussiga Tallinnasse sõites pileti hind oluliselt kallim, kui Tartust Tallinnasse sõites. Tartust Tallinnasse on 190, Jõgevalt 160 ja Põltsamaalt 130 kilomeetrit,? rääkis Jaan Aiaots.
    ?Ilmunud kirjutis sunnib taas tõdema Eestis süvenevat tendentsi, kus ajakirjandus hoiakute ja arvamuste kujundajana annab fakte kontrollimata hinnanguid, millest saavad osa väga paljud Eesti elanikud, kes nendele hinnangutele tuginedes kujundavad omi seisukohti.
    Ajakirjanduses maad võtnud hoiak, kus ametnikust on saanud sõimusõna ja kõiki avalikus teenistuses töötavaid inimesi loetakse automaatselt sahkerdajateks ja korruptantideks, on ohtlik Eesti ühiskonnale ja riiklusele,? ütles Jõgeva maavanem Margus Oro.
    Loodame, et ÄP-l jätkub südikust oma eksimust tunnistada. Ootame ajakirjanik Tanel Raigi Jõgevamaale bussiga ringi sõitma, et siin tegeliku olukorra kohta fakte koguda. Samuti ootame meediat kajastama positiivset Jõgevamaal.
  • Hetkel kuum
Kairit Kall: kvantiteedimajandusest kvaliteedimajanduseks
Eesti võiks muutuda kvaliteetsete toodete ja teenuste keskuseks, kuhu tullakse õppima, kuidas paremini teha, kirjutab Kairit Kall arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Eesti võiks muutuda kvaliteetsete toodete ja teenuste keskuseks, kuhu tullakse õppima, kuidas paremini teha, kirjutab Kairit Kall arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Suure seitsmikuga on ühinemas uus tegija
Analüütikute hinnangul on maagilisest seitsmikust puudu ravimifirma, mille aktsia hinna kasv edestab juba viit imelise seitsmiku liiget ning omab S&P 500 indeksis suuremat positsiooni kui Tesla.
Analüütikute hinnangul on maagilisest seitsmikust puudu ravimifirma, mille aktsia hinna kasv edestab juba viit imelise seitsmiku liiget ning omab S&P 500 indeksis suuremat positsiooni kui Tesla.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: viie milli eest vaba aega, palun! “Ükskõik kui pees vahepeal asjad on, kõik läheb mööda.“
Suure Mi toitlustusäri tänavuse hooaja kalender on koos, retseptid on koos, kaarik on stardi- ja mina laskevalmis, kirjutab Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Üllar „Myrakas“ Priks, kes seekordses postituses pajatab ajast, rahast ja elutööst.
Suure Mi toitlustusäri tänavuse hooaja kalender on koos, retseptid on koos, kaarik on stardi- ja mina laskevalmis, kirjutab Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Üllar „Myrakas“ Priks, kes seekordses postituses pajatab ajast, rahast ja elutööst.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Genka ettevõtlusest: valin vähem raha ja rohkem vabadust
Henry Kõrvitsa ehk artistinimega Genka sõnul pole raha tema jaoks kõige olulisem. Tähtsam on oma aeg ja võimalus seda meelepäraselt veeta.
Henry Kõrvitsa ehk artistinimega Genka sõnul pole raha tema jaoks kõige olulisem. Tähtsam on oma aeg ja võimalus seda meelepäraselt veeta.
Tippjuhi nipid: mida teha, kui töötaja tuleb palka juurde küsima, aga …
Kui töötaja, kes pole teistega võrreldes olnud nii silmapaistev, tuleb palka juurde küsima, siis oled sa juhina juba õige hetke probleemidest rääkimiseks mööda lasknud, rääkis Prisma Peremarketi Eesti maajuht Teemu Kilpiä.
Kui töötaja, kes pole teistega võrreldes olnud nii silmapaistev, tuleb palka juurde küsima, siis oled sa juhina juba õige hetke probleemidest rääkimiseks mööda lasknud, rääkis Prisma Peremarketi Eesti maajuht Teemu Kilpiä.
Jaanika Altraja: rohepöördes õnnestumiseks tuleb vähendada ebavõrdsust
Ühetaoline tulumaks ja madalad varamaksud mõjuvad tänapäeval dogmaatiliste jäänukitena, mis suurendavad ebavõrdsust ja pidurdavad rohepööret, kirjutab Jaanika Altraja arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis
Ühetaoline tulumaks ja madalad varamaksud mõjuvad tänapäeval dogmaatiliste jäänukitena, mis suurendavad ebavõrdsust ja pidurdavad rohepööret, kirjutab Jaanika Altraja arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis
Ameerika RAM – üks auto kõikideks sõitudeks
Igapäevaselt tööle, naisega ostlema, pojaga trenni, nädalavahetusel sõpradega erinevaid hobisid harrastama, sekka suvilaehitusega seotud sõidud – kõik need saab edukalt tehtud aasta pikapi tiitliga pärjatud suure ja jõulise RAMiga USCAR – Ameerika Autost.
Igapäevaselt tööle, naisega ostlema, pojaga trenni, nädalavahetusel sõpradega erinevaid hobisid harrastama, sekka suvilaehitusega seotud sõidud – kõik need saab edukalt tehtud aasta pikapi tiitliga pärjatud suure ja jõulise RAMiga USCAR – Ameerika Autost.
Suur reede raadios: Jüri Ratas Keskerakonna võimust pealinnas
Tallinnas on toimunud revolutsioon: üle kahe kümnendi püsinud Keskerakonna võim on otsas. Aga kas uus võimuliit leiab neljakesi ka ühisosa?
Tallinnas on toimunud revolutsioon: üle kahe kümnendi püsinud Keskerakonna võim on otsas. Aga kas uus võimuliit leiab neljakesi ka ühisosa?
Raadiohommikus: miljard Pärnusse, uut moodi Tallinn ja tippjuhi nipid
Hollandi ettevõte plaanib rajada Pärnusse miljard eurot maksva metanooli ja vesiniku tootmisüksuse. Mida linn asjast arvab, mida ootab ja mida kardab, räägib neljapäeval raadiohommikus linnapea Romek Kosenkranius.
Hollandi ettevõte plaanib rajada Pärnusse miljard eurot maksva metanooli ja vesiniku tootmisüksuse. Mida linn asjast arvab, mida ootab ja mida kardab, räägib neljapäeval raadiohommikus linnapea Romek Kosenkranius.