Esmaspäev 16. jaanuar 2017

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

ÄP Turunduse TOP: Kroonika juhib ajakirjade reklaamiturgu

20. märts 2001, 13:36

Ajakirjareklaami turul on Kroonika suutnud oma konkurentidest märgatavalt enam teenida. Kroonika 2000. aasta reklaamikäive oli 11,2 mln krooni.

Teise koha Äripäeva Ajakirjareklaami TOPis saavutas Anne 6,3 mln krooniga. Ajakiri Seltskond on 5,3 mln kroonise reklaamikäibega kolmandal kohal.Kokku oli eelmise aasta ajakirjareklaami turu maht ligi 90 mln krooni, mis on ligi 15% rohkem kui 1999. aastal.

Kroonika reklaamijuht Kristiina Anvelt põhjendab Kroonika edu Seltskonna ees sellega, et Kroonika lugejate arv on Seltskonna omast peaaegu poole suurem ja seetõttu on ka lehekülje hind 40% Seltskonna omast kõrgem.

?Selleks ajaks kui Seltskond Kroonika koopiana turule tuli oli Kroonika oma positsiooni ajakirjade turul väga tugevalt sisse töötanud, tiraazh oli kasvanud 70 000-ni ja reklaamikäivet võis võrrelda tol ajal ilmunud päevalehtede reklaamikäivetega,? ütleb Kristiina Anvelt

Kroonika reklaamikäive on kahe aasta jooksul püsinud väga stabiilsena, sest kahe aasta jooksul on ajakirjandusturule lisandunud uusi ajakirju, majanduslikult vähem tasuvaid ajakirju on suletud. Kaks Eesti suurimat ajakirjade väljaandjat Eesti Ajakirjade Kirjastus ja Ajakirjade Grupp on ühinenud, mille tulemusena ajakirjareklaamiturul suuri hüppeid enam oodata ei ole.

Lähemalt homses Äripäeva eriväljaandes Turunduse TOP

�rip�ev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing