ÄP Turunduse TOP: Raadioreklaami turgu juhib Sky Media

20. märts 2001, 16:58

Eelmise aasta raadioreklaamituru liider on Sky Media 23 mln krooniga. Sky Mediale kuuluvad raadiojaamad Sky Plus, Sky Radio, Russkoje Radio, Raadio Eesti ja Energy FM.

Sky Mediaga peab tagavägist võitlust Trio LSL, kelle reklaamikäive aastal 2000 oli 20,7 mln krooni. 1999. aastal oli aga Trio LSL raadioreklaamituru liider.
Sky Media turundusdirektor Margu Merima ütleb konkurendi kohta: ?Trio grupp on kaotanud halva juhtimise ja suure personali voolavuse tõttu.
Eelmise aasta raadireklaamituru maht oli 64 mln krooni, olles samas suurusjärgus 1999. aasta raadioreklaami koondkäibega.

Lähemalt homses Äripäeva erinumbris Turunduse TOP.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

Vaata kogu kava
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing