ÄP Turunduse TOP: Suurim bännerreklaamikäive on Levicom BroadBandil

20. märts 2001, 16:48

Eelmisel aastal oli suurim bännerreklaamikäive Levicom BroadBand OÜ-l, 6 mln krooni.

Levicomile kuuluva Tele2 Meedia Grupi müügijuht Agne ?everev ütleb, et 6 miljonit krooni on Tele2 keskkondade reklaamikäive kokku, see tähendab, et konsolideeritud on Everyday.comiŽI, WWW Wärgi, WWW Wärava, Mail.ee ja M-Kioski bännerreklaami käive. Lisaks moodustab sellest 6 mln kroonist vahendus teistesse keskkondadesse umbes poole, kuna Tele2 oli möödunud aastal suurim internetireklaami vahendaja Eestis.

2000. aasta bännerreklaamituru maht oli kuni 15 mln krooni, olles seega kasvanud ligi 80% võrreldes 1999. aastaga.
Bännerreklaamikäibelt järgneb Levicomile Delfi AS 5,1 mln krooniga.

Lähemalt homses eriväljaandes Äripäeva Turunduse TOP.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

Vaata kogu kava
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing