Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Tarbijakaitse ründab Eesti Telefoni hinnatõusu
Arvestades Eesti territooriumi suurust ja Eesti Telefoni rakendatud uusi kaasaegseid tehnilisi lahendusi, oleks riigisisese kaugekõne ja kohaliku kõne hinna ühtlustamine põhimõtteliselt õige ettevõtmine, seisab tarbijakaitse pressiteates.
Eeldusel, et Eesti Telefoni klientide kõneminutite arv ja kohalike kõnede ning riigisiseste kaugekõnede omavaheline suhe jääb endiseks, suurenevad tarbijakaitseameti hinnangul telefoniarved umbes 25. Seda kinnitab ka uuring.
Kohalike kõnede osatähtsus on tarbijakaitseameti hinnangul praegu 80?85. Eesti Telefon soovib kehtestada minutihinnaks 34 senti.
Tarbijakaitseameti väitel ei ole Eesti Telefon avalikkusele selgitanud, et tegemist on olulise hinnatõusuga. Tarbijatele väljastatud veebruarikuu arvetel on lihtsalt lisatud teave, et alates 1. aprillist muutub Eesti Telefoni hinnastruktuur ning üle Eesti hakkavad kehtima ühtsed minutihinnad.
Tarbijakaitseameti arvates on olulise hinnatõusu asemel termini ?muutub hinnastruktuur? kasutamise puhul tegemist tarbijate petmisega ning neile tõele mittevastava teabe väljastamisega.
Eesti Telefoni kui loomulikku monopoli omava ettevõtte tegevust tuleks sells valdkonnas piirata toetudes konkurentsiseadusele.
Autor: ÄP Online