Laupäev 10. detsember 2016

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

Moemaja: Kuulus kaubamärk ei pruugi tagada kvaliteeti

27. märts 2001, 18:07

Tallinna Moemaja juhatuse esimehe Kairi Vildersoni hinnangul ei pruugi kuulus kaubamärk tagada toote kvaliteeti.

?Nii mõnigi kord võib kuulsa kaubamärgi toode olla valmistatud kehvemini, kui keskmise hinnaklassi tundmatu kaubamärgiga toode,? ütles ta.

Vildersoni sõnul on sarnaste toodete mitmekordsed hinnavahed tingitud just maailmakuulsatest kaubamärkidest, kuigi näiteks tuntud Moskino kaubamärgi rõivaste puhul kasutatakse sama kangast, nagu kasutab ka Tallinna Moemaja, kusjuures tegemist võib olla ka Eestis allhanke korras tehtud õmblustööga.

Tallinna Moemaja saavutab 40% oma ekspordikäibest allhankena.

?Meile makstav hind ei ole veel vastavuses sellega, mida me võiksime kvaliteedi järgi küsida,? ütles Tallinna Moemaja juht.

?Oma kaubamärki ei ole lihtne müüa. See nõuab suuremat tööstusstruktuuri, alates originaalsete mudelite väljatöötamisest, ja reklaamikulu. See jääb meil tulevikuplaaniks,? lausus Tallinna ja Pärnu rõivapoodide keti omaniku A G Kaubanduse ASi hulgimüügijuhi Anu Mahlapuu.

Mahlapuu sõnul on ettevõttel oma 200 töötajaga õmblusüksus, kuid seal tehakse ainult allhanketöid. Samal ajal müüb ettevõte vaid Eestis mittevalmistatud imporditud rõivaid.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing