Kolmapäev 7. detsember 2016

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

Telereklaam kasvab

28. märts 2001, 12:47

Võrreldes eelmise aasta kahe esimese kuuga on neljal Eesti telekanalil näidatud arvuliselt ligi 50% võrra rohkem reklaamklippe, reklaamisekundite arv on kasvanud 60% võrra, näitas Emori reklaamikulutuste uuring Adex.

Jaanuaris-veebruaris 2001 kuulus telereklaami turul sekundite arvestuses liidrikoht TV3-le 45% osakaaluga, Kanal 2 osakaal oli 38%, ETV osakaal 10% ja TV1 osakaal 6%.

Kõige enam lisareklaamisekundeid on eetrisse andnud Kanal 2, kelle reklaamiaeg kasvas enam kui 2 korda (+113%). Rohkem reklaamisekundeid oli eetris ka ETV-s (+77%) ja TV3-s (+45%). Reklaamimaht sekundites on võrreldes aastatagusega vähenenud vaid TV1-s (-17%).

Võrreldes detsembriga 2000 on toimunud tavapärane jõuluperioodi järgne reklaamimahu langus, kogu reklaamimaht vähenes jaanuaris võrreldes detsembriga veidi enam kui kolmandiku võrra.

Andmete aluseks on Emori reklaamikulutuste uuring Adex, mida viiakse läbi pideva monitooringuna kõigi kanalite saatepäevade lindistamise ja reklaamide kirjeldamise teel. Antud reklaamide arvestus ei sisalda sponsorreklaame ja kanalite omareklaame.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing