Hiiu Kalur propageerib neljapäeva kalapäevana

29. märts 2001, 11:23

AS Hiiu Kalur alustab tänasest oma toodete turustamist 'Kaluri' kaubamärgi all, mille abil soovib ettevõte eestimaalaste teadvuses kinnistada kala söömise harjumust ning taaselustada kalapäeva pidamise neljapäeviti, teatas ettevõte.

Esialgu hakkab 'Kaluri' kaubamärk katma 70-80 jahutatud kalatoodet, hiljem ka 30-40 konserveeritud toodet.

'Leidsime, et sisuliselt pole ükski ettevõte kalatoodete turundustegevusega
läbi tugevate brändide tegelenud ning ilmselt ei domineeri tarbijate teadvuses poest kala ostes ühtegi kindlat tootjat ega brändi,' utles AS Hiiu Kalur müügidirektor Mark Mägi. 'Meie sooviks on uue, kvaliteetse, innovaatilise ja loova kaubamärgiga tuua eestimaalaste igapäevaellu taas kalasöömise traditsioon ja kasvatada selle läbi oma turuosa.'

'Kaluri' kaubamärgi abil soovib Hiiu Kalur suurendada ettevõtte senist Eesti-sisest müüki aastaga 12 miljonilt 20 miljoni kroonini. 'Kaluri' reklaamikampaania on planeeritud peamiselt televisiooni, kus neljapäeviti hakkavad ilmuma toodet tutvustavad reklaamid. ''Neljapäev on kalapäev,' on meie lihtne sõnum uue kaubamärgi turule toomisel,' lausus Mägi.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

    Vaata kogu kava
    Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
    10. November 2009, 00:00
    Otsi:

    Ava täpsem otsing