Laupäev 10. detsember 2016

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

Gazprom võttis vaenulikult üle telekanali NTV

Inno Tähismaa 03. aprill 2001, 17:16

Vene riiklik gaasifirma Gazprom, kelle omanduses on osa eratelekanali NTV aktsiatest, viis täna läbi aktsionäride erakorralise üldkoosoleku ja vahetas välja direktorite nõukogu ning peadirektori ? Vene ühe hinnatuma teleajakirjaniku Jevgeni Kisseljovi, kirjutab Postimees Online.

Sellega võttis Vene riik sisuliselt kontrolli alla lääneliku orientatsiooniga telekompanii, mis on olnud aastaid Vene riigivõimu suhtes kriitiline ja mille sulgemiseks on tehtud jõupingutusi eriti Vladimir Putini presidendiks oleku ajal.

NTV uueks peadirektoriks on nimetatud USAst pärit vene emigrant Boriss Jordan, direktorite nõukogu esimeheks Alfred Kohh ja peatoimetajaks Vladimir Kulistikov, kes seni oli Vene infoagentuuri Vesti juhatuse esimees.

NTV emafirma Media Mosti esindaja Dmitri Ostalski teatas, et Gazpromi kokku kutsutud aktsionäride erakorraline üldkoosolek on täiesti ebaseaduslik ja seal tehtud otsused ei oma mingit juriidilist jõudu.

NTV ajakirjanikud tegid täna õhtul avalduse, kus teatasid, et ei kavatse alluda ebaseaduslikult määratud uuele juhtkonnale. «Me mõistame, et selle aktsionäride koosoleku lõppeesmärk, nagu ka kõigi teiste NTV vastu suunatud ettevõtmiste eesmärk, on saavutada meie üle poliitiline kontroll. Me ei kahtle, et president Vladimir Putin on toimuvaga kursis, nagu ka varem, ning kannab vastutust kõigi tagajärgede eest,» seisab ajakirjanike avalduses.

Vaata ka uudiseid NTV <#koduleheküljelt=http://www.ntv.ru>.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing