Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Sõiduelamusi igaühele

    Veel mõni aeg tagasi võis soov unistuseks jäädagi, kuid nüüd on olukord muutunud ? sõiduelamusi pakuvad spordiklubi Villu ja OAK Sport.
    Villu Mättiku eestvedamisel toimiv spordiklubi Villu pakub Harjumaal Laitse lähedal asuva talu maadele rajatud autokrossirajal aasta ringi sõiduvõimalusi nii harrastajatele kui ka võistlussportlastele. Praegu veidi rohkem kui 900 meetrit pikal, tulevikus laiendataval rajal saab talvel proovida lumerada, muul ajal krossi. Harrastajale sobivaid radu on mujalgi.
    Tehnika muretsemisel aitab samuti spordiklubi Villu ? kõik vajaliku kiivrist kuni võistlusautoni saab nende käest rentida.
    Eks nii mõnigi meist on varem näiteks hobikardiga sõitmas käinud, kuid pea sama hinna eest saab krossirajalt palju meeldejäävama kogemuse. Ehtsa rallikrossiautoga kihutamine annab tõelise elamuse ning võimaluse enda ja sõprade oskused proovile panna. Miks mitte korraldada väike võistlus oma firma töötajatele.
    Kui spordiklubi Villu annab krossisõiduvõimaluse, siis ralliautodega saab lähemat tutvust teha OAK Spordi vahendusel. Tuntud Soome rallisõitja Sakari Vierimaa juhitud OAK Sport hakkab alates maist Eestis pakkuma rallikoolitust ja võimalust üürida võistlusauto.
    Rallil osalemine nõuab piloodilt ja kaardilugejalt põhjalikku ettevalmistust ja spetsiaalselt ümberehitatud autot.
    Rahvaralli võib ?päris? rallist teatud ettekujutuse anda, kuid hoopis erineva suurusjärguga kiiruskatsed ning autodele esitatavad nõuded teevad kaks nimelt sarnast ala üsna erinevaks.
    OAK Spordis saavad sõiduõpetust nii algajad kui ka pisut kogenumad rallihuvilised. Programm pannakse paika vastavalt inimese oskustele, vägisi kedagi kihutama ei sunnita. Lisaks õigetele sõiduvõtetele õpetatakse ka näiteks kiiruslegendi koostamist ja üht-teist auto tehnilisest poolest.
    Kes tahab, võib piirduda ainult koolitusprogrammi läbimisega, kui aga soovi on, saab proovida ka võistlemist: OAK Sport pakub rallidel ja rallisprintidel osalemiseks täispaketti autost kuni bensiinini.
    Kursuste maksumus ning võistlustehnika üürihind on oluliselt kallim kui hobikardisõit. Näiteks ralli puhul käib hinna arvestus katsekilomeetrite järgi, summa ühe kilomeetri kohta on umbes 1200 või 1300 krooni ? arvestada tuleb seega vähemalt 100 000kroonise väljaminekuga.
    Hinna sisse kuulub lisaks tehnikale ka teenindav meeskond.
    Sõiduelamuse saamiseks ei pea endale isiklikku ralli- või krossiautot soetama, võimalusi on teisigi. Miks mitte järele proovida?
    Spordiklubiga Villu saab ühendust telefonil (050) 24 516, OAK Spordiga telefonil (055) 679 630 või e-kirja teel [email protected].
    Autor: Pille Russi
  • Hetkel kuum
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Facebooki emafirma ületas ootusi ja valmistas pettumust üheaegselt
Facebooki emafirma Meta teatas kolmapäeval oma esimese kvartali tulemused, mis ületasid analüütikute ootusi. Samas avalikustas ettevõte teise kvartali prognoosi, mis valmistas investoritele pettumust ning viis aktsia pärast börsi sulgemist üle 10% langema, vahendas Yahoo Finance.
Facebooki emafirma Meta teatas kolmapäeval oma esimese kvartali tulemused, mis ületasid analüütikute ootusi. Samas avalikustas ettevõte teise kvartali prognoosi, mis valmistas investoritele pettumust ning viis aktsia pärast börsi sulgemist üle 10% langema, vahendas Yahoo Finance.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Eesti üks paremaid juhte: uhke tunnistada, et olen palju vigu teinud “Juhi juttude” värskes saates Annika Arras
"Olen elus nii palju vigu teinud, seda on uhke tunnistada," ütleb saates selle aasta parima juhi konkursi üks finaliste, Miltton New Nordicsi juht Annika Arras. "Mingites asjades läbipõrumine on hädavajalik."
"Olen elus nii palju vigu teinud, seda on uhke tunnistada," ütleb saates selle aasta parima juhi konkursi üks finaliste, Miltton New Nordicsi juht Annika Arras. "Mingites asjades läbipõrumine on hädavajalik."
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Robotit arendav Eesti idufirma kaasas 1,5 miljonit eurot
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.
Savisaare sõnul oli tema Tallinna tööots rohkem hobi
Tallinna linnainkubaatorilt 1500 eurot kuus tasku pistnud Erki Savisaare jaoks oli tegemist niisama lihtsa tuluga, mille jaoks vaeva ei pidanud nägema ja mis tema vallajuhi tööd ei seganud.
Tallinna linnainkubaatorilt 1500 eurot kuus tasku pistnud Erki Savisaare jaoks oli tegemist niisama lihtsa tuluga, mille jaoks vaeva ei pidanud nägema ja mis tema vallajuhi tööd ei seganud.