Eesti telekanalid rebivad Austraalia seebiseriaali pärast

12. aprill 2001, 08:05

TV1 otsustas vaidlustada Austraalia peresarja ?Kodus ja võõrsil? ostmise Kanal 2 poolt, kuna TV1 omab enda kinnitusel ostmise esmaõigust, kirjutab Eesti Päevaleht.

?TV1-l on lepingujärgne õigus alustada ?Kodus ja võõrsil? müüjaga eelisjärjekorras läbirääkimisi sarja uute osade ostmiseks,? ütles TV1 promogrupi direktor Alari Kasemaa. TV1 esmaõigus kehtib kuni 30. aprillini, aga juba eelmisel neljapäeval teatas Kanal 2 avalikult, et augustist näitavad menusarja nemad.

?Meie juristid saatsid sarja müüjale firmale Southern Star Primetime Limited järelpärimise, sest meie hinnangul on nad sarja Kanal 2-le müües lepingut rikkunud,? sõnas Kasemaa.

Kanal 2 peadirektori Urmas Oru sõnul on uudis TV1 pretensioonide kohta ebameeldiv üllatus.

?Ma ei teadnud, et TV1-l on selline leping ning et nad on juristide poole pöördunud,? lausus Oru. ?Kanal 2 ostis sarja järgmiste hooaegade näitamisõiguse Prantsusmaal Cannes?is toimunud teleturult MipTV. Küsisime müüjalt ekstra üle, et kas kõik nüansid on ikka korras ? kinnitati, et on, ja meil heauskse ostjana on nüüd leping olemas,? lausus Oru.

?Loomulikult ei pea Kanal 2 teadma TV1 ja sarja müüja vahelisi lepinguid ning ma usun, et Kanal 2 on heauskne ostja,? ütles Kasemaa. ?Kahjuks on müüja Southern Star Primetime käitunud lepingutingimusi eirates. Kui selline tegu saab rahvusvahelises programmimüüjate ringis avalikuks, siis lisaks hukkamõistule lõhnab see igal juhul skandaali järele.?

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing