Miks kütusetransiit läbi Eesti ei lõpe iial

19. aprill 2001, 00:00

Aga sellepärast, et see on kasulik. On kasulik Eesti riigile (suur protsent SKPst), on kasulik kütuseärimeestele, on kasulik kütusevarastele. Osa kütusekaupmehi nuriseb varguste üle, teised loevad varastatud kütuse nn loomuliku kao hulka.

Väidetav skeem, mis kuuldavasti toimib hästi ? pumpad Venemaal tsisterni natuke rohkem, näitad tollis natuke vähem ja kütusevarguse puhul jääb kahju n-ö viisakuse piiresse või summa summarum ei kaota midagi.

Niisiis raudtee elatab kõiki nii vari- kui pärismajanduses osalejaid. Oleks meil transiit läbi naftajuhtme, oleks keerulisem ? torutransiidi kogused on teadupärast mõõdikutega kindlakstehtavad.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

    Vaata kogu kava
    Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
    25. November 2011, 11:23
    Otsi:

    Ava täpsem otsing