Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Hea, kui hästi läheb
Hea meel oli lugeda 20. aprillil artiklit ?Infomelton nõuab kõrget hinda?, millest selgus, et veel ühel firmal läheb Eestis hästi. Lugejatel kujuneda võiva eksiarvamuse vältimiseks pean siiski kohaseks märkida, et Eestis tegutseb juba 1997. a osaühing Estomatic, kelle äriidee on algusest peale olnud pakkuda klientidele nende soovi kohaselt kohvi ja muude kuumade jookide ning ka külmade jookide automaate koos nende varustamisega kõigi ainete (kakao, kohv) ja tarvikutega nende kohaletoomisest täitmise ja opereerimiseni (lisaks automaatide hooldus ja garantii).
Seega ei ole Infomelton OÜ sugugi ainus firma, kes pakub oma klientidele kompleksset teenust. Artiklist selgub, et põhiline erinevus kahe nimetatud firma vahel seisneb nende pakutavate teenuste hinnas, sest Estomatic OÜ pakutavate toodete kvaliteet on, nagu Infomel-tonilgi, igati tasemel. Selle üks garantii on lisaks hästi koolitatud professionaalsele personalile ka uusima tehnoloogia ja automaadimudelite kasutamine (müük, liising, rent ja opereerimine).
Sellest tuleneb teinegi oluline erinevus ? üle 80 protsendi Estomatic OÜ klientidest moodustavad tänasel päeval erinevad firmad, bürood, asutused ja ettevõtted üle kogu Eesti, nende seas hulganisti nii Eestis kui kaugel väljaspool tuntud, tunnustatud ja edukaid ettevõtteid, kus kohvi ja vee tarbimine on suurem kui mõni tass ja lisaks stabiilselt heale kvaliteedile hinnatakse ka ökonoomsust.