Palun-kampaania kukkus läbi

24. aprill 2001, 10:08

Tallinna kaupluste hinnangul käivitus heategevuskampaania ?Palun? oodatust loiumalt, kuna kampaaniat korraldav linnavalitsus ei ole näidanud üles piisavat huvi selle õnnestumiseks ning kauplustel puuduvad kogemused ja motivatsioon, vahendab uudisteportaal Delfi ETA uudist.

Mitme kaupluse juhataja sõnul ei ole kaubakeskused rahul Tallinna linnavalitsuse leige huviga kampaania kulgemise vastu, samuti reklaammaterjali ja lubatud meediareklaami puudumisega. Samuti pole kauplused kampaanias osalemiseks piisavalt motiveeritud.

9. maini kestva heategevuskampaania käigus on tallinlastel võimalus osta kaupa toetust vajavatele inimestele, jättes kauba infoletti või kassasse, kust see linna sotsiaalhoolekande osakondade abil abivajajateni jõuab.

Kampaania hõlmab nii Selverite keti, Prisma ja Primo kauplusi, kaupluste valikul lähtuti ootusest, et nende kliendid suudaksid toetada 5-100kroonise ostuga ning et esindatud oleks vähemalt üks kauplus igas linnaosas.

Tallinna sotsiaal- ja tervisehoiuameti hoolekandeosakonna peaspetsialist Ljudmilla Leius ütles ETAle, et kampaania olematu eelarve ei võimalda teha tele- ja raadioreklaame. ?Mõtlesime, et kui reklaam läheb maksma näiteks 50.000 krooni ja tagasi saame vaid 20.000 krooni eest, oleks õigem reklaamiraha eest kohe kaupa osta,? selgitas Leius.

Leius ütles, et kogemuste puudumisel ei osanud kampaania korraldajad arvata, kas kaupa hakkab laekuma tonnide või ainult kilode kaupa. Toetuti vaid Ungaris olnud samalaadse kampaania edukusele.

Kaks nädalat kestnud tegevus on möödunud nädala lõpu seisuga võimaldanud toetada kolmesadat peret. Kristiine ja Kesklinna linnaosad on toekama paketi koostamise ettekäändel otsustanud abipakid laiali jaotada alles kuu lõpus.

Järgmine Palun-kampaania võib aset leida jõuluajal.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

Vaata kogu kava
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing