Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kuidas leida ...
Kuidas leida häid töötajaid? Kuidas soodsalt ruumid? Kuidas koostööpartnereid? Kuidas maksta palka nii, et alluvad ei nuriseks?
Vastne ettevõtja on suure hasardiga firma paberil valmis saanud ning vaatab nüüd nõutult ringi. Tekkinud on terve rida probleeme, mis veel mõni aeg tagasi näisid teisejärgulistena. Ta on sunnitud tõdema, et esimene bürokraatia kadalipp oli vaid kerge eelsoojendus.
Kuigi inimeste leidmine ning palgapoliitika on tulevase äritegevuse vundamendi osa, on see vaid köömes võrreldes ees seisva olelusvõitlusega julmas turukonkurentsis.
Ettevõtja edu pandiks on tema müügimehe võimed ? kuidas ta suudab oma ideid müüa ning teisi äsjaloodud firma paljulubavas tulevikus veenda.
Edukas müügimees paneb võimekad töötajad uskuma, et just tema firma on see ainuke ja õige. Kõrgest palganumbrist olulisemaks räägib ta lisaväärtused ning soodustused, mis ettevõtja rahakotti otseselt vähem rüüstavad, kuid töötajat ahvatlevad.
Ta meelitab omale kõige paremad koostööpartnerid ning leiab linna parimad ruumid pea ebareaalselt soodsa hinna ja rendilepinguga.
Samas peavad müügimehevõimed nagu musikaalsuski kaasa sündima. Ainult õppides heaks viiuldajaks ei saa.