Ajalehtede reklaamimaht aprillis võrdne aastataguse ajaga

02. mai 2001, 11:40

Võrreldes 2000.a. aprilliga jäid meediaanalüütik Toomas Leito poolt noteeritavate ajalehtede reklaamimahud tänavu aprillis täpselt samaks ehk kokku 984 külge.

Nelja kuuga suurenes maht 30 külge e 0,8%.

Rahaliselt olid aprilli tulemused järgmised (mln kr):
Äripäev ? 5,4,
Postimees ? 5,3,
Eesti Päevaleht ? 3,8,
Eesti Ekspress ? 3,8,
SL Õhtuleht ? 2,5

Võrreldes mulluse aprilliga suurenes Postimehe reklaamimaht 33%, Äripäeval 25%. Eesti Ekspressi reklaamimaht vähenes 11%.

Täpsustus Äripäeva toimetuselt. Võrreldes aprilliga 2000 suurenes ÄP reklaamikäive tänavu aprillis 42%, mitte 25%, nagu võib lugeda Leito uuringust. Mullu aprillis oli ÄP reklaamikäive 3,78 mln krooni, nüüd tuleb see vahemikus 5,35 kuni 5,4 mln krooni. Täpne number selgub Äripäeva turundusjuhi Andrus Vaheri sõnul reedeks.


Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing