Pühapäev 4. detsember 2016

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

Pohlal, murakal ja mustikal on minekut

Anne Oja 07. mai 2001, 00:00

Neljapäeval Eesti Näituste messikeskuses algaval messil Ideaalkodu ja Aiandus osalevad eksponentidena mitmesugused lõpptarbijatele kaupu pakkuvad ettevõtjad alates kinnisvaraarendajatest lõpetades aiandustarvete turustajatega.

Ehkki eksponentide arv on eelmise aastaga enam-vähem samal tasemel, ei õnnestu täielikku ideaalkodu siluetti siiski välja joonistada, ütles Eesti Näituste arendusdirektor Siimu Loogma.

Peamise põhjusena nimetab Loogma ettevõtjate püüdlust esineda väljapanekuga enne Ideaalkodu ja Aianduse messi toimuval ehitusmessil, mis on prestii?sem ning kus külastajaid käib kolm kuni neli korda rohkem.

Samuti leiavad kauneid ja kalleid esindussalonge rajanud koduseadmete ja -masinate müüjad, et iga-aastase messile tuleku arvelt, mis otseselt müüginumbrites ei kajastu, on parem kokku hoida ning käia näitusel harvem.

Loogma sõnul on seekordsel Ideaalkodu messil väljas suur valik köögimööblit, mis näiteks sügisel toimuvale kui rohkem ametkondlikule mööblimessile nii hästi ei sobi. Kogu messi vältel on avatud ka lillenäitus.

Messi avamispäeval korraldab Eesti Aiandusliit aianduspäeva, mille jooksul antakse teadmisi aiandustarvikute, taimekaitse, väetiste ja kaasaja nõuetele vastavate puu- ning marjasortide kohta ning jagatakse kogemusi. Korraldajate sõnul on aianduspäeva üheks olulisemaks ja huvitavamaks osaks ettekanded metsamarjade kasvatamisest mineraalmuldadel, aias ja põllul, ning erinevate seeneliikide tööstuslik kasvatamine.

?Metsamarjade kasvatamine on tasuv äri,? leiab sellel teemal ettekandega esinev Metsa talu peremees Aare Roosvald. ?Kui tootjaid tuleb juurde, saab koos minna Euroopa turule, kus tellimused on ühe kasvataja võimalusi arvestades liiga suured,? sõnas Roosvald.

Taluperemees kavatseb mitu autokoormatäit mustika-, pohla-, mesimuraka- ja rohelise sõstra taimi huvilistele ka messile kaasa võtta.

Aiandusliidu selle aasta messiväljapaneku põhieesmärgiks loeb Aiandusliidu direktor Valdur Miller eestimaise toodangu ja märgi ?Eestis kasvatatud? propageerimist väiketootjate ja tarbijate hulgas.

Stendis on väljas ka suuremate Eesti põllumajandustootjate toodang, et näidata turule pürgivatele väiketootjatele, kuidas peaks kaup olema poelettidele jõudmiseks pakendatud.

Mati Kohlap
Axel Mohr OÜ

Mess on meie parim reklaamikanal ja kontaktide arv ei sõltu üldsegi messi suurusest. Seetõttu oleme pärast ehitusmessil esinemist kohe väljas ka Ideaalkodu messil. Kuna toodame disainlahendusi, ootame messidelt kontakte eelkõige sisearhitektide ja linnakujundajatega. Oleme tegutsenud juba kolm aastat ning oleme käinud messidel nii Eestis kui ka Soomes.

Sellel messil näitame oma põhitoodangut: reklaam- ja disainkellasid. Välikellasid, mis nõuavad teistsugust ekspositsioonipinda, näitame tõenäoliselt alles sügisel.

Tõnu Kuldkepp
Riz Köögid OÜ

Köögimööbel on asi, mida inimene tihti uut ei osta, nagu näiteks hambapastat. Selles suhtes puudub köögimööbli müüjal vajadus pidevalt uute toodete turuletoomise järele. Näitame messil seda, mida oleme ostjale ikka pakkunud. Ostja ootab eelkõige, et hinnanumber oleks võimalikult madal, püüame sellega arvestada. Ideaalkodu messil oleme varemgi käinud, tundub, et külastatavuse osas on mess stabiilne.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
06. December 2011, 19:34
Otsi:

Ava täpsem otsing