Laupäev 10. detsember 2016

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

Baltika surub Baltmani maailmaturule

10. mai 2001, 09:39

Eesti rõivatootjal AS Baltika Grupil on kindel siht murda Baltmani jaekaubandusketiga rahvusvahelisele turule. Testid konkurentsitihedas Suurbritannias ja USAs näitavad, et kaubale turgu on, kirjutab Eesti Ekspress.

Lähinädalatel allkirjastab Baltika lepingu rahvusvahelise konsultatsioonifirmaga Retail Planning Associates (RPA), kellega koostöös valmib Baltika jaemüügi kontseptsioon ehk firma uus nägu ja tegevuskava. RPA-lt on kaubandusliku näo saanud rõivatöösturitest Calvin Klein, Donna Karan, Adidas, Levi Strauss Co jne.

Aasta lõpuks peaks olema paberil, millist sõnumit ja feeling"ut hakkab kandma Baltmani kaubamärk, milliseid värve kasutatakse, millised on reklaamfotod või kaupluste vaateaknad, kuidas on paigutatud mööbel, kus on proovikabiinid, milline on valgustus jne.

'Jaekaubanduses ei ole midagi juhuslikku. See on metsikult kindel rütm ja muusika ja kõik selleks, et rohkem müüa,' ütleb Baltika marketingi- ja jaekaubanduse direktor Maire Milder.

Selle aasta lõpus muutub kindlasti Baltmani logo. 'Kollektsioonid on ettevõtte 10 tegevusaasta jooksul nii palju arenenud, et vana logoga enam edasi töötada ei saa,' ütleb Maire.

Kui leping sõlmitakse, on Baltika esimene firma, kellega RPA Ida-Euroopas tööle hakkab. RPA uuris Baltika jaemüügi põhimõtteid ja seda, mis on juba ära tehtud, ning oli positiivselt üllatunud.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing