Skandaalne ONOFFi ostuhullus kergitas ka konkurentide müüki

11. mai 2001, 08:03

Rootsi päritolu elektroonikakaupluse ONOFF jõuline, juba skandaalseks muutunud turuvallutuskampaania on vastupidiselt ootustele jõudsalt kergitanud konkurentide käivet, kirjutab Eesti Päevaleht.

?Viimastel päevadel on meie kaupluste kassadesse tavalisest kolm korda rohkem raha sisse tulnud,? rääkis Tallinnas viie PlussMiinus Elektroonika kaubamärki kandva kaupluse tegevdirektor Jaan Koppel. Tema sõnul on kaupluse tavaline müük jäänud päevas 30 000 krooni piiresse, inimesi hullutav konkurent ONOFF on avamiskampaaniaga kergitanud käibe saja tuhande krooni lähistele.

?Inimesed mõtlevad, et elektroonika on igal pool tavalisest odavam,? selgitas Koppel.

?Kui ma ütleks, et me ei plaani sama, siis ma ehk valetaks,? kirjeldas Koppel PlussMiinus Elektroonika võimalikke plaane. ?ONOFFi sellises turuletulekus ei ole midagi taunimisväärset.?

Konkurendid pakuvad ONOFFi kampaaniast tulenevaks päevaseks läbimüügiks kaks miljonit krooni. Igal tavalisel päeval oleks see 200 000 krooni.

ONOFF-i Eesti tegevdirektor Tuula Astikainen käibe avaldamisega nii aval ei ole. ?Võin öelda vaid seda, et müük on olnud plaanitust edukam,? lausus ta. Astikaineni sõnul plaanib ONOFF korra kuus korraldada kampaaniaid, küll vähem mastaapseid. Selline tung oli tema jaoks üllatus.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

Vaata kogu kava
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing