Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
ET annab letiteeninduse tütarfirmale üle
Esimesena toimuvad muutused Haapsalu ja Kuressaare teeninduskeskustes, mis avatakse klientidele muudetud kujul 15. mail.
ASi Telefonipood turundusjuhi Kaido Pähni sõnul kujuneb Hallo! kauplusteketist müügikanal, mis pakub kõiki Eesti Telekomi kontserni sideteenuseid. Hallo! müügikeskustes saab sõlmida ja muuta Eesti Telefoni et ja Atlase kaubamärkide alt pakutavate toodete ja teenuste lepinguid.
Müügikeskustele lisandub veel 20 Hallo! kaubamärki kandvat poodi.
Muudatuse põhjuseks on Eesti Telefoni soov kontsentreeruda sideettevõtte põhitegevustele, s.o kõne- ja andmesideteenuste väljatöötamisele ja aktiivmüügile, ning optimeerida kulusid.
Oluliselt on muutunud ka klientide käitumisharjumused ning järjest enam kasutavad kliendid Eesti Telefoniga suhtlemisel veebikeskkonda ja tasuta kliendiinfo telefoni.
Hallo! kauplusteketti kuulub üle Eesti 40 kauplust. Hallo! keti vahendusel sõlmitakse ligikaudu 34% EMT liitumislepingutest. AS Telefonipood kuulub täielikult ASile Eesti Telefon.