Konkurendi sõnul magas Microlink Delfi müügi maha

15. mai 2001, 08:28

Pikalt müügiks olnud Delfi Internetiportaali õige müügihetk on konkurendi sõnul käest lastud, mistõttu on omanik Microlink selle peatsest müügist loobunud, kirjutab Eesti Päevaleht.

Globaalne internetifirmade langustrend on kärpinud Delfi müügihinda aastataguselt 140 miljonilt kroonilt 50 ja 100 miljoni vahele. Selliseks hindab olukorda teise internetifirma, XXL.ee juhatuse esimees Arho Anttila. Tema sõnul magas Microlink Delfi õige müügihetke maha. ?Praegu küll ei tea, kes võiks olla ostja, Baltikum on väike ning Delfi positsioon Venemaal nõrk.?

?Delfi kui ettevõte pakub ka Internetiühendust, kuid mina ei tea, kust raha tuleb, hinnad on kukkunud,? rääkis Anttila, kes on sellest ärivaldkonnast loobunud.

Microlinki juhatuse esimees Allan Martinson selgitab, et Delfit ei saa võrrelda piimapudeliga. ?Meil on olnud umbes 30-40 eksootilise või vähemeksootilise ettevõttega kontakte, kuid me ei ole ühegagi neist läbi rääkinud. Tegemist on kitsa ärivaldkonnaga, mistõttu ei saa öelda, mis on Delfi hind.? Martinsoni sõnul ei ole Microlinkil selget soovi Delfit müüa.

Teda toetab Delfi nõukogu liige Peter Priisalm. ?Delfi on üks meie viiest ärivaldkonnast ja tehtud ei ole ühtegi otsust selle müügiks.? Sel aastal suunab Microlink tema sõnul ?kümneid miljoneid kroone? investeeringuteks Delfisse.

Martinson loodab Delfiga rahaliselt nulli jõuda hiljemalt 2,5 aasta pärast.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing